לופטהנזה קרגו קיימה כנס שני בנושא איכות הסביבה

גם הפעם העניקה החברה פרסים בשווי של 16 אלף יורו לחוקרים צעירים, לקוחות וסגל החברה על רעיונות חדשניים בנושא איכות הסביבה. דלילה לוטן מסגל לופטהנזה קרגו בישראל נמנתה בין הזוכים


00:00 ,10.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

לופטהנזה קרגו העניקה בפעם השניה את פרס ה- Cargo Climate Care בכנס הסביבתי של החברה בפרנקפורט. הפרס- 16 אלך יורו- הוענק לחוקרים צעירים, לקוחות וסגל החברה על רעיונות חדשניים שמטרתם להפוך את שינוע המטענים האווירי ליותר ידידותי לסביבה.

מלופטהנזה קרגו נמסר כי, 200 נציגים של תעשיית הלוגיסטיקה, המדע והפוליטיקה השתתפו בכנס. דבר המראה על חשיבותה הנושא בתחום המטענים, לדברי החברה.

"לאור ההצלחה הגדולה של הכנס הראשון בנושא לפני שנתיים, היה זה אך טבעי עבור לופטהנזה קרגו לערוך כנס נוסף בנושא" אמר מנכ"ל חטיבת המטענים אורליך גרנאד (Ulrich Garnadt). " הצלחה במאמץ לצמצם את השפעת שינוע המטענים על הסביבה הינה בעלת חשיבות לכל תעשיית הלוגיסטיקה".

הוא ציין כי, חלק עיקרי באסטרטגיה זו היא חקירת האופציה של דלקים חלופיים "כל קבוצת לופטהנזה מתכוונת למלא תפקיד מפתח בשימוש בדלק ביולוגי (biofuel) בתעשייה שלנו". מלופטהנזה נמסר כי, הקבוצה עוסקת כרגע במחקר בתחום זה וכרגע מחכים לאישור שימוש בדלק ביו-סינתטי.

עוד נמסר כי, בין הזוכים נמנית גם דלילה לוטן מסגל לופטהנזה קרגו בתל אביב שזכתה בקטגוריית פיתוח והטמעת מערכת מיחזור.

בין השופטים בתחרות היה דר' קרלנץ האג (Dr. Karlheinz Haag), ראש החטיבה הסביבתית של קבוצת לופטהנזה וקארל-הינץ קופל (Karl-Heinz Köpfle), חבר הנהלה בלופטהנזה קרגו.