מטס יום העצמאות של אל על יוקדש למשפחות השבויים הישראלים

מטס יום העצמאות ה-63 של חברת התעופה הישראלית יוקדש למשפחות שליט, ארד, נפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה ומשפחות הנעדרים. שמות המטוסים במטס ישונו למשך שבוע לאות הזדהות עם משפחות השבויים והנעדרים


00:00 ,04.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על מקדישה את מטס יום העצמאות למשפחות שליט, ארד, נפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה ומשפחות הנעדרים.

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על מסר כי, "ביום העצמאות ה-63 למדינת ישראל, אל על, חברת התעופה הלאומית, מצדיעה למשפחות שליט, ארד, נפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה ומשפחות השבויים והנעדרים בשם אנשי אל על ואזרחי מדינת ישראל."

מאל על נמסר כי, שמות המטוסים המשתתפים במטס ייקראו למשך השבוע בו חל יום העצמאות בשמות הבאים: מטוס "ירושלים" מדגם 747 - "כולנו עם משפחות חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה", מטוס "שדרות" מדגם 777- "כולנו עם גלעד שליט", מטוס "דלית אל כרמל" מדגם 767- "כולנו עם רון ארד", מטוס "דגניה" מדגם 737- "כולנו עם משפחות השבויים והנעדרים".

המטס יתקיים בצהריי יום העצמאות, יום שלישי, ה-10 במאי וייערך במבנה של ארבעה מטוסי בואינג של אל על מדגם 737, 767, 777 ו-747. הטיסה תיערך מנהריה לכיוון דרום עד אשדוד, בגובה של 1,000 רגל לאורך קו החוף.

עוד נמסר כי, את המטס יוביל מטוס ה-747-400 שיוטס על ידי מנהל הצי, קברניט טל בקר ואיתו הקצינים הראשונים רועי בשן ויובל שמואלי. איתם במטוס יהיה הטייס הראשי של אל על קברניט עמוס מוהר. אחריו יטוס מטוס ה- 777 "שדרות" עם מנהל הצי קברניט עופר אלוני, קברניט שמואל כהן וקברניט צבי רוזנברג בטיסה אחרונה לפני פרישתו מאל על.

את מטוס 767 - "דלית אל כרמל", יטיסו מנהל הצי קברניט אבי לביא, אסף מיטיב והקברניטה הראשונה באל על- סמדר שכטר. את מטוס 737 – "דגניה" יטיסו קברניט יגאל כ"ץ וקצינים ראשונים רון מרגלית ודוד מנדיאל.