במחלקה המסחרית של בואינג מביעים ביטחון בעובדה שהמגוון הרחב של מטוסים שמציעה היצרנית ישאיר אותה כבעלת נתח שוק מוביל בשוק המטוסים המסחריים.
כשמנכ"ל בואינג ריי קונור נשאל בנוגע לדגם ה-A330 של איירבוס, שאמור לעבור מתיחת פנים רחבה, הוא ענה שהוא "מצפה" לתחרות: "אנו מרגישים מאוד בטוחים עם קו המוצרים שלנו מבחינת יעילות, ערך ונתח שוק", אמר.
איירבוס הצהירה ביריד האיווירי של Famborough, שהיא תעניק מתיחת פנים לדגמי ה-A330 רחבי הגוף – שייקראו A330neo - עם מנועים של רולס רויס, שיעניקו לו חיסכון של 14% בצריכת הדלק.
לדברי אנאליסטים לתעופה, מתיחת הפנים של ה-A330 באה בעקבות המכירות המאכזבות של ה-A350-800, כשככל הנראה, איירבוס תפסיק או תשהה את ייצורו.
שוק המטוסים רחבי הגוף שבו מתחרות שתי היצרניות מוערך ב-250 מיליארד דולר.
קונור הגיב ואמר, שמשפחת דגמי ה-787 של בואינג הבהירה שהתחרות לא מסתכמת רק במחיר. "לא באמת מעניין אותי מה אומרים אחרים", אמר, "ה-787 הוא המטוס היעיל ביותר בשוק".