סמנכ"ל הכספים של אל על יוצא לגמלאות

ניסים מלכי יפרוש בתום 41 שנות עבודה בחברת התעופה, לאחר שימונה לו מחליף ותתבצע חפיפה


11:27 ,29.01.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

סמנכ"ל הכספים של אל על ניסים מלכי יוצא לגמלאות לאחר 41 שנות עבודה בחברה.

 

מלכי מכהן כסמנכ"ל הכספים של אל על החל משנת 2003. הוא יסיים את תפקידו לאחר שימונה לו מחליף ויתבצע תהליך חפיפה מסודרת.

 

מלכי החל לעבוד באל על כסטודנט, ועם השנים הוא טיפס מעלה בכל הדרגים הניהוליים, כולל שורת תפקידים בארץ ובחו"ל. הוא ליווה את החברה בכל מהלכיה המרכזיים, עוד בתקופת היותה חברה ממשלתית ועד להפיכתה לחברה ציבורית.

 

במהלך כהונתו השתתף והוביל מלכי פעולות ועסקאות רבות, שביססו את מעמדה הפיננסי והעסקי של אל על, ביניהן עסקאות המימון של מטוסים, גיוס הון בשוק האמריקני, מהלכי גידור דלק ושערי חליפין, ניהול סיכוני השוק, ריכוז מהלכי ההצטיידות במטוסים ותחזוקת הקשר עם שוק ההון ובעלי המניות.

 

מנכ"ל אל על מר אליעזר שקדי: "אני מכבד את החלטתו של ניסים מלכי לפרוש לגמלאות. במשך כל תקופת שירותו בחברה הפגין מלכי מקצועיות ומסירות רבה לחברה ולתפקידו".

 

יו"ר אל על עמיקם כהן הודה בחום למלכי על עבודתו המקצועית המסורה, ההיכרות העמוקה שלו עם כל הסוגיות איתן התמודדה אל על בשנים האחרונות והיכולת למצוא פתרונות במצבים לא פשוטים.

במכתב הפרידה שלו כתב מלכי: "בקשתי לפרוש הוצגה בעבר למנכ"ל החברה, אולם נעניתי לבקשתו לדחותה. כל מה שבוצע בתקופת שירותי באל על, התאפשר אך ורק בזכות האנשים המדהימים והמוכשרים איתם עבדתי. העבודה תחת הנהגתו של שקדי היתה עבורי חוויה עצומה. אני משאיר את אל על במצב פיננסי טוב ומשוכנע שיש לאנשי החברה והנהלתה היכולת להביא אותה לגבהים ללא גבולות".