עופר גלבוע חוזר לתפקיד מנכ"ל ק.א.ל

היו"ר ובעל השליטה כיהן כמנכ"ל הקבוצה לאחר שרכש את הבעלות. גלבוע יחליף את ירום אורן שהתפטר


00:00 ,12.03.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר קבוצת ק.א.ל קווי אוויר למטען עופר גלבוע ימונה גם לתפקיד המנכ"ל.

מדובר במינוי צפוי לאור תפקודו כמנכ"ל בעבר, כיו"ר הקבוצה כיום, וכן לאור העובדה שגלבוע מאוד מעורב בניהול.

המינוי לאור התפטרותו המפתיעה של ירום אורן מתפקיד המנכ"ל בשבוע שעבר.

גלבוע הוא בעל ניסיון ניהולי איכותי ומרשים במגזר העסקי ומילא שורה של תפקידים בכירים מאז שנת 1989. בין השאר, הוא שימש כמנכ"ל דלתא בלונדון, כמשנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי (קנית) ועד תחילת 2010 כיהן כמנכ"ל בגיר.

באוגוסט 2010 רכש גלבוע את השליטה בק.א.ל. ועם שינוי הבעלות הוא התמנה כמנכ"ל ויו"ר הקבוצה. בתקופה הראשונה הוא הוביל את מהלך ההצטיידות ואת תוכנית הייצוב של הקבוצה. לאחר מינוי של אורן כמנכ"ל המשיך גלבוע לכהן כיו"ר פעיל.

יצוין שמאז רכש גלבוע את השליטה בק.א.ל.,הצליחה הקבוצה להרחיב את צי מטוסיה, להגדיל את נפחי המטען ואת מגוון הלקוחות, בעיקר בקווים הטרנס-אטלנטיים, להרחיב את קווי המוצר ולחזק את מעמדה כמובילת שוק המטענים האוויריים בישראל. לאורך התקופה הצליחה הקבוצה לשפר את השירות ללקוחותיה, תוך שיפור מתמיד של המדדים הפיננסיים והתפעוליים.

גלבוע: "חזרתי לתפקיד המנכ"ל. בכוונתי להירתם לכך בכל העוצמה ולהקדיש את כל מרצי להתמקדות במשימות העומדות בפנינו, הן בפעילות השוטפת והן במימוש תוכניות הפיתוח העסקי והתוכנית האסטרטגית של ק.א.ל. התשתית המקצועית והאנושית של הקבוצה מצוינת ומצבה הכלכלי איתן".


יצוין שקבוצת ק.א.ל מפעילה כיום בין בין 6 ל-8 טיסות מטען שבועיות בקו תל אביב– ליאז'– תל אביב, ובכמעט בכל יום נוחתים מטעני החברה בארצות הברית. בנוסף, מבצעת החברה טיסה בכל סוף שבוע מתל אביב לפרנקפורט ובחזרה, כשמדי פעם מתבצעות טיסות צ'רטר, בעיקר ליעדים באירופה. פעמיים בשבוע נוחתת ק.א.ל בלרנקה שבקפריסין, ומעמיסה מטען של חברת התעופה סייפרוס איירווייס בדרכה לישראל.