עורכת דין שרון בראונסטון מונתה ליועצת המשפטית של אל על

הנהלת אל על אישרה היום את מינויה של עורכת הדין שרון בראונסטון לתפקיד היועצת המשפטית של החברה. עו״ד בראונסטון היא בעלת תואר במשפטים ותואר במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה


11:55 ,13.04.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

שרון בראונסטון (48), נשואה+3, הצטרפה לאל על בשנת 2009 כעורכת דין בלשכה המשפטית ומזה כחמש שנים שימשה כראש הלשכה המשפטית בכפיפות ליועץ המשפטי.

 

מחברת אל על נמסר כי ״בתפקידה כראש הלשכה המשפטית הובילה עו״ד בראונסטון תהליכי משא ומתן מורכבים מול לקוחות וספקים אסטרטגיים בארץ ובחול, בכלל זה, את עסקת הצטיידות הענק של אל על בשישה עשר מטוסי דרימליינר מבואינג. בנוסף, הובילה עסקאות מימון גדולות אל מול בנקים ומוסדות פיננסים בארץ ובחו״ל, בשיתוף גופים ממשלתיים זרים וכן עסקאות אג״ח בשוק האמריקאי. לצד כל אלה עסקה עו״ד בראונסטון בנושאי רגולציה תעופתית ואחרת, ובטיפול בנושאי התאגיד השוטפים. בנוסף לתפקידה כראש הלשכה המשפטית, שימשה עו״ד בראונסטון בשנה האחרונה, כראש אגף יחסים בינלאומיים, אחראית ליצירת שיתופי פעולה ובריתות עם חברות תעופה זרות״.

 

מנכ״לית אל על הנכנסת דינה בן טל: ״עו״ד שרון בראונסטון היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה של תעשיית התעופה העולמית. מומחיותה בעולם הרגולציה התעופתית ובהסכמים בינלאומיים, לצד ניסיונה הרב בליווי משפטי של עסקאות מימון ורכש, הופכים אותה לראויה ביותר לשמש בתפקיד המשפטי הבכיר ביותר באל על״.