קאל חגגה סיום שנה, קליטת מטוס ומסתכלת ל-2015

חברת התעופה ציינה את קליטת מטוס המטען הגדול השני שלה עם מחויבות לשוק הישראלי והתרחבות לשוקים בינלאומיים


14:19 ,06.01.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול (ג') קיימה חברת התעופה קאל אירוע לציון סיום 2014 וקליטת מטוס המטען השני מסוג ERF747-400 שייקרא אלפא.

 

סמנכ"ל המסחר של קאל רונן רגרמן בירך את הנוכחים: "אני מודה לכולכם שבאתם לחגוג אתנו תחילתה של שנה אזרחית חדשה. שנה בסימן של התחדשות, תנופה ושגשוג. כפי שאתם ודאי יודעים, לפני כעשרה ימים קלטנו את המטוס החדש, אלפא שמו, והוא חבר אל המטוס השני שנקרא בראבו.

 

"קאל בשבילי היא כמו משפחה. כפי שאתם יודעים, חזרתי לקאל לפני כ-4.5 חודשים לתפקיד סמנכ"ל המסחר, ואני מצפה בכיליון עיניים לעבוד מולכם. נמשיך להיות מחויבים לשוק הישראלי ונמשיך לספק שירות איכותי, יעיל ומתמשך ללקוחות המסחריים והחקלאים שלנו. בטוחני כי נמשיך בשת"פ הדוק ומתמשך גם בשנת 2015.

 

"במקביל, אנו בוחנים כניסה לשווקים בינלאומיים נוספים לצורך הרחבת הפעילות מעבר לאירופה וארצות הברית, ובכך להגדיל את סל הפתרונות שאנו מציעים לשוק הישראלי. כמו כן, נמשיך לפתח את המוצרים המיוחדים שלנו על מנת לעמוד בדרישות שלכם לפתרונות לכל סוגי המטענים.

 

"לסיום, אני מבקש להודות לצוות המסחר ביבוא וביצוא בראשות יאיר ודורון, שעושים עבודה יוצאת דופן, במסירות ובאהבה גדולה. אני מזמין אתכם להמשיך וליהנות מהקשר האישי והבלתי מתפשר של צוות המסחר".

 

גם מנכ"ל קאל איל זגגי הודה ללקוחות, ולא שכח להודות לצוות של חברת התעופה, לדבריו הצוות הטוב בארץ. לדבריו, החברה והלקוחות עברו ביחד שנה מאתגרת מאוד ב-2014, במהלכה התמודדו עם לא מעט קשיים.

 

"מזה למעלה משבועיים", אמר, "החברה פועלת במתכונת מחודשת, של שני מטוסי 400. מבחינת קאל, אין דרך טובה מזו להתחיל שנה חדשה וגם להגיד לכל הספקנים שהיו סביב – קאל לקחה על עצמה משימה ענקית ועמדה בה. החברה עמדה לפני למעלה משנה בפני צומת אסטרטגית - חידוש/צמיחה/שדרוג, או דריכה במקום והמשך שימוש במטוסי ה-200".

 

לדבריו, הדילמה המרכזית שעמדה בפני קאל היתה הרווחיות בשוק הישראלי, אפילו לחברה רזה מאוד ויעילה, שנשחקת עד הופכת לשלילית. בנוסף, ירידה לתפעול במטוס מטען אחד משמעה פגיעה קשה בשירות ללקוחות ובמחויבות לשוק הישראלי.

 

אי לכך, קיבלה קאל החלטה ששימוש בשני מטוסים – "אחזק ואומר שני מטוסים גדולים, בקיבולת של מעל 100 טון - הכרחי בכדי לתת מענה לשוק הישראלי ולמחויבות שלנו כלפיו. מצד שני, השוק הישראלי לא יכול לספק עבודה לשני מטוסים במשך 18 שעות ביממה. מאוד לא פשוט ולא רווחי, בוודאי בתקופות של חוסר איזון, לתפעל 5-7 טיסות בשבוע. כאן בא השילוב עם השוק הבינלאומי, כך שלמעשה הפעילויות מאפשרות ותומכות זו בזו".

 

זגגי סיים את דבריו ואמר: "המסר המרכזי שלי אליכם כאן היום, הוא שליבת הפעילות שלנו היתה, הינה ותמשיך להיות לאורך שנים רבות קדימה שוק היבוא והיצוא הישראלי. לכן באנו להבטיח מחויבות, להבטיח שקאל היתה, עודנה ותמשיך להיות השחקן המשמעותי, המחויב והטוב ביותר בשוק הפרייטרים הישראלי".

 

מנכ"ל קאל התחייב בפני הלקוחות שהחברה תמשיך לעבוד על שיפור השירות ולתת את השירות הטוב ביותר בשוק הישראלי.