קבוצת לופטהנזה וסינגפור איירליינס מרחיבות את שיתוף הפעולה

טיסות נוספות בקוד משותף לנוסעי סינגפור איירליינס, לופטהנזה ו-SWISS כמו גם יעדים חדשים באינדונזיה, אוסטרליה, מלזיה וניו-זילנד


11:22 ,18.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

היוזמה העסקית החדשה המשותפת אשר נחתמה בין קבוצת לופטהנזה וסינגפור איירליינס בשנה שעברה מניבה את פירותיה הראשונים. לופטהנזה, סינגפור איירליינס (SIA) ו-SWISS  הודיעו על הרחבת ההסכמים ביניהם והוספת טיסות נוספות ויעדים חדשים בקוד משותף. כתוצאה מכך, לקוחות שלוש חברות התעופה ייהנו כעת מהיצע של יעדים נוספים ויותר טיסות.

 

בזכות הרחבת שיתוף הפעולה בין קבוצת לופטהנזה וסינגפור איירליינס, לופטהנזה ו-SWISS מוסיפות טיסות חדשות בקוד משותף בדרום מזרח אסיה ולדרום מערב האוקיאנוס השקט ללוח הטיסות שלהן. מעתה, לופטהנזה תטוס מפרנקפורט דרך סינגפור לג'קרטה ודנפסאר אינדונזיה, ואילו SWISS תטוס מציריך דרך סינגפור לסינדי, אדלייד, בריסביין, מלבורן ופרת' אוסטרליה, ג'קרטה אינדונזיה, קואלה- למפור מלזיה ואוקלנד ו קרייסטצ'רץ' ניו-זילנד.

 

נוסעים ליעדים אלה יכולים כעת לטוס עם לופטהנזה מפרנקפורט או עם SWISS מציריך לסינגפור ולהמשיך בטיסת המשך של סינגפור איירליינס ללא עיכובים. כל כבודה שתישלח בעת הצ'ק-אין בגרמניה או בשוויץ תמשיך היישר אל היעד הסופי. כמו כן, הנוסעים יכולים לצבור ולפדות מיילים עם חברות התעופה הרלוונטיות במסגרת מועדון Miles & More ותוכניות נוסע מתמיד אחרות במסגרת ברית התעופה Star Alliance.