קברניט נעם דורון מונה לסמנכ״ל המבצעים של אל על

נעם דורון ייכנס לתפקידו לקראת אמצע ספטמבר 2018 ויחליף את קברניט הראל חלמיש היוצא לגמלאות בתום 25 שנות שירות באל על


10:47 ,12.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

נעם דורון עובד בחברת אל על משנת 1993, בעל תואר ד״ר ברפואת שיניים מהדסה ירושלים. בוגר קורס טיס של חיל האוויר במגמת קרב. מחברת אל על נמסר כי נעם שימש במגוון רחב של תפקידים בחברה לרבות מנהל פרויקט קליטת מטוס 787 באל על מטעם אגף מבצעי אויר, מנהל תכנון ותפעול ומנהל צי 767. 

 

קברניט נעם דורון יחליף את קברניט הראל חלמיש ששימש בתפקידו כשנתיים, יחל במהלך הימים הקרובים בחפיפה וייכנס לתפקידו ב-15 ספטמבר 2018.

 

חלמיש עובד בחברת אל על משנת 1993, נשוי ואב לארבעה ילדים, וסב ל-9 נכדים, בוגר תואר שני בגיאוגרפיה ומדעי המדינה. הראל שימש במגוון תפקידים בחברה לרבות טייס ראשי ומנהל צי 737, ראש אגף שירות בטיסה, מנהל שירות ומבצעים צפון אמריקה ועוד. 

 

גונן אוסישקין אמר היום: ״אני מבקש להודות להראל חלמיש על תרומתו לחברה במשך שנים רבות ובעיקר על תקופת כהונה בת כשנתיים כסמנכ״ל מבצעי אויר, בהן הפגין יושרה ומקצועיות גבוהה, הוביל מהלכים, שעדין בעיצומם, לרבות הכנה לחוק המנוחה החדש, קליטת מטוסי הדרימליינר 787 החדשים ועוד״.

 

גונן אוסישקין בירך את קברניט נעם דורון לרגל המינוי: ״אני מאמין ביכולותיו של קברניט נעם דורון ובטוח כי לאור הניסיון הרב שמביא עמו, כמו גם אישיותו, יתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפנינו ויבצע תפקיד מרכזי זה בחברה על הצד הטוב ביותר״.