קתאי פסיפיק: בין חמש חברות התעופה הטובות בעולם בדירוג Skytrax

קתאי פסיפיק הינה החברה היחידה בדירוג אשר פועלת בישראל והיא הגיעה למקום הרביעי במה שנחשב ל״אוסקר של התעופה״. ג׳ונתן ביילי, מנהל סניף קתאי פסיפיק בישראל: שמחים להציב את ישראל על המפה הגלובלית


11:47 ,19.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה קתאי פסיפיק אשר מפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג החל ממרץ 2017, דורגה במקום הרביעי ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם בדירוג השנתי של חברת Skytrax. דירוג מכובד זה מהווה עלייה במיקומה של החברה מתוצאות הדירוג בשנה שעברה.

 

על פי הדירוג, אשר נחשב ל״אוסקר של התעופה״, קתאי פסיפיק הינה החברה הראשונה בדירוג אשר מפעילה טיסות לישראל. בנוסף, בדירוג חברות התעופה בעלות רמת הניקיון הגבוהה ביותר במטוסים לשנת 2019 של Skytrax הגיעה קתאי פסיפיק לעשירייה הפותחת ברשימה.

 

ג׳ונתן ביילי, מנהל סניף קתאי פסיפיק בישראל ציין, כי ״תוצאות דירוג Skytrax ממחישות את ההשקעה והמחויבות שיש לקתאי פסיפיק כלפי לקוחותיה. כאחת מחברות התעופה המובילות בעולם אנו שמחים להציב את ישראל על המפה הגלובלית של החדשנות וקידמה טכנולוגית בעולם התעופה״.

 

חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו-6 יעדים ביפן.