רומנו יחזיר מיליון שקלים לאל על

בעקבות דו"ח הביקורת של רשות ניירות הערך אשר קבע כי על מנכ"ל אל על היוצא להחזיר ארבעה מיליון שקלים ממענק הפרישה שלו, ניהלה עימו החברה משא ומתן לפיה נקבע שיחזיר מיליון שקלים


00:00 ,15.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות דו"ח הביקורת של רשות ניירות הערך ביום חמישי האחרון בנוגע לתנאי כהונה והעסקה של נושאי משרה בחברה, ובכללם המנכ"ל היוצא של החברה, מר חיים רומנו, דיווחה אל על כי רומנו ישיב מיליון שקלים לחברה.

כמו כן, חברת הביטוח, עמה התקשרה החברה בפוליסה לביטוח נושאי משרה, תשלם לחברה 750 אלף דולר ארה"ב "על חשבון הפיצוי הנדרש מהדירקטורים ונושאי המשרה או מי מהם, לצורך הפחתה או סילוק של התביעה הנגזרת" לשון ההודעה.

נזכיר כי, בעקבות הדו"ח החליטו ועדת הביקורת והדירקטוריון של אל על כי על רומנו להחזיר ארבעה מיליון שקלים ממענק הפרישה ששולם לו. כמו כן, איזי (ישראל) בורוביץ, שכיהן כיו"ר הדירקטוריון כאשר אושר המענק לרומנו, הגיש את התפטרותו מדירקטוריון החברה.

מאל על נמסר כי, במסגרת המגעים שהחברה מנהלת להשבת ו/או לקבלת פיצוי בגין סך של ארבעה מיליון שקלים ששולמו למנכ"ל היוצא ביתר, ניהלה החברה משא ומתן עם המנכ"ל היוצא, לפיו הוא ישיב לחברה סך של מליון שקלים.