שת"פ בתחום המטענים בין לופטהנזה לקתאי פסיפיק

הרשת המשותפת תכסה יותר מ-140 טיסות ישירות בשבוע בין הונג קונג ו-13 יעדים שונים באירופה


10:37 ,16.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לופטהנזה קרגו חתמה לפני מספר ימים הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Cathay Pacific Cargo שאמור לספק ללקוחות החברות רשת גדולה ומהירה יותר בנתיבי הסחר שבין הונג קונג ואירופה.

 

בהודעה שפרסמו החברות צויין כי הלקוחות יזכו להטבות רבות כגון קישורים ישירים, גמישות רבה יותר וחיסכון בזמן.

 

סיימון לארג', מנהל חטיבת המטען בחברת Cathay Pacific, ופיטר גרבר, מנכ"ל לופטהנזה קרגו, חתמו על הסכם שיתוף פעולה משולב בין שתי החברות בפרנקפורט ביום חמישי שעבר.

 

עוד נמסר כי שתי החברות יעבדו יחדיו בשיתוף פעולה הדוק בתכנון מסלולי הקווים בין אירופה והונג קונג וגם בתחום המכירות, פתרונות IT וטיפול במטענים על הקרקע.

 

"הרשת המשותפת שלנו תכסה יותר מ-140 טיסות ישירות בשבוע בין הונג קונג ו-13 יעדים שונים באירופה", ציין סיימון לארג'. "טיסות ההמשך הרבות של חברת קתאי פסיפיק למספר רב של יעדים באירופה מתאימה באופן מושלם עם העוצמה של לופטהנזה קרגו בפרנקפורט, הנחשב למרכז הסחר הגדול של אירופה".

 

"באמצעות איחוד כוחות לקוחות יוכלו לקבל אפשרויות גמישות יותר עם יותר טיסות לבחור מהן, וכן משילוב של טיסות ישירות וטיסות 'פידר'. בדרך זו המטען שלהם יכול להגיע ליעד שעות קודם לכן, "הסביר פיטר גרבר". "הדבר גם יאפשר יותר אופציות כאשר המטען צריך להיות מועבר על ידי מטוס מטען בגלל גודלו או מאפיינים אחרים".