״כנפי נשרים תעופה״: הושלם מינוי הדירקטורים באל על

הדירקטוריון אישר את מינויו של דוד ברודט ליו״ר החברה ואת עמיקם בן צבי לסגן יו״ר הדירקטוריון. כמו כן אושר מינויים של פרופ׳ גבריאלה שלו, דורון כהן, מוטי אנגלמן וג׳ייסון גרינבלט כחברי הדירקטוריון החדשים בחברה. דוד ברודט לעובדים: ביחד נשקם את אל על


12:33 ,21.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת אל על בחר אתמול בדוד ברודט ליושב ראש החברה. ברודט, לשעבר יו״ר בנק לאומי ומנכ״ל משרד האוצר, יחליף את יהודה לוי שהתפטר אתמול מתפקידו כחבר הדירקטוריון.  דירקטוריון אל על אישר גם את מינויו של עמיקם בן צבי לתפקיד סגן יו״ר החברה.

 

פרט למינויים של ברודט ובן צבי, אישר הדירקטוריון את כהונתם של פרופ׳ גבריאלה שלו, דורון כהן, מוטי אנגלמן וג׳ייסון גרינבלט כחברי הדירקטוריון החדשים בחברה.

 

מכנפי נשרים תעופה נמסר: ״אנו שמחים לקחת על עצמנו את השליטה באל על מתוך הבנת האחריות הכבדה לניהול החברה בתקופה הנוכחית המאתגרת בו נתון עולם התעופה בארץ ובעולם נמצא במשבר. בפני החברה עומדות משימות רבות ובראשן החזרת אמון הלקוחות בחברה. אל על יוצאת לדרך חדשה שתבטיח עתיד בטוח לחברה ולכלל העובדים בה. ההתפתחויות האזוריות מאפשרות לאל על להציע ללקוחותיה מגוון חדש של אפשרויות ויעדים חדשים״.

 

דוד ברודט: השבת אמון הלקוחות הוא האתגר החשוב ביותר שעומד לפנינו

 

דוד ברודט, יו״ר הדירקטוריון הנכנס, כתב אתמול באיגרת לעובדי אל על כך: ״משפחת אל על: חברי הדירקטוריון החדשים ואני בראשם, גאים על הזכות שנפלה בחלקנו להיות חלק ממהלך ההבראה של החברה הכי ישראלית, חברת התעופה שהיא לא רק חברה מסחרית אלא החברה הלאומית של מדינת ישראל, חברה שהיא סמל ומותג על, חברה שנושאת בגאווה את דגל ישראל על זנב מטוסיה. עבורנו זה מעמד מחייב ומרגש. אנו בטוחים כי ביחד נעשה ונצליח. אנו יודעים ומכירים את עובדי החברה על יכולתם המקצועית הגבוהה ואת מסירותם ומחויבותם לאל על, זה 72 שנה. ביחד נשקם את אל על, נחזור לטוס ואל על תמריא לגבהים חדשים.

 

״השבת אמון הלקוחות הוא האתגר החשוב ביותר שעומד לפנינו, שכן ללא לקוחות נאמנים ומתמידים אין לחברה זכות קיום. הדרך לעשות זאת מחייבת את כולנו, בכל תפקיד בחברה, לייצר הצעת ערך משופרת, בעידן של תחרות גוברת, ביום שאחרי מגפת הקורונה. אנו ניצוק תוכן של ממש לציפיות הלקוח ונממש אותן בצורה מיטבית. מטרתנו היא שמטוסי אל על יצאו  בזמן, יגיעו בזמן, בביטחון, בבטיחות והיום גם בבריאות, והכל תוך מתן שירות מוקפד ואיכותי לנוסעים. אנו חייבים להבטיח כי אל על תהיה הבחירה הראשונה של כל לקוח מישראל ואליה וכך נרחיב את מעגלי הלקוחות שלנו, בעם היהודי ובעולם בכלל.

 

״אל על שבה באיטיות לטוס במספר קווים. אבל מכאן ועד להתאוששות וחזרה להיקפים של למעלה ממאה טיסות ביום, הדרך רבה. בכדי שאל על תשוב להיקפי הטיסות של העבר נדרשים כמה יעדים - עולמיים וישראליים: צריך להתגבר על הנגיף ולייצר רמת תחלואה נמוכה יחד עם קטיעה מהירה של שרשראות ההדבקה; צריך להגיע להבנות ולהסכמות על מעבר של אזרחים בין המדינות ללא חובת בידוד אך עם הקפדה על בדיקות ומידע מהיר במקרה של הדבקה; צריך למסד את הרגולציה לכל תהליכי טיסה; ולבסוף: נדרש לייצר  ביקושים גבוהים של הלקוחות״.