חברת Asiana הקוריאנית זכתה בפרסי הצטיינות

חברת התעופה "אסיאנה איירליינס" זכתה בפרסי הצטיינות בשתי קטגוריות שירות על פי סקר שביצע מגזין "ביזנס טרוולר" וכמו כן זכתה בפרס על שירות חדשני בקוריאה


00:00 ,19.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה "אסיאנה איירליינס" זכתה בפרסי הצטיינות בשתי קטגוריות שירות על פי סקר שביצע מגזין "ביזנס טרוולר" וכמו כן זכתה בפרס על שירות חדשני בקוריאה
 
חברת התעופה Asiana Airlines זכתה בפרסי הצטיינות בשתי קטגוריות שירות על פי סקר שביצע המגזין היוקרתי Business Traveler, מגזין עולמי מוביל בתחומי התיירות והנסיעות. הבחירה בזוכים נעשתה על פי סקר מקיף שבוצע על ידי חברת שיווק ואשר פרטים נוספים ממנו ייחשפו במהלך המהדורה הבאה של המגזין אשר תצא לאור בינואר 2007. טקס הענקת הפרסים ייערך בניו יורק בחודש ינואר.

על פי סקר שביעות הקוראים של המגזין, החברה הקוריאנית זכתה בשתי קטגוריות שירות בהן קטגוריית "דיילי האוויר הטובים ביותר" (Best Flight Attendant) וכן בקטגוריית "שירות במהלך הטיסה" (Best In-flight Service). מהחברה נמסר כי היא זכתה בפרס זה כאשר הוא הוצג לראשונה, ועל כן חשיבותו עבור החברה גדולה במיוחד.
 
בנוסף לפרסים יוקרתיים אלו, החברה מדווחת כי ב-24 בנובמבר היא זכתה בנוסף בפרס "חדשנות בשירות" (Service Innovation Award) אשר הוענק לה על ידי איגוד הסטנדרטים של קוריאה המעניק פרסי איכות ונערך בחסות משרד המסחר, התעשייה והאנרגיה הקוריאני ובחסות נשיא של קוריאה.
 
חברת אסיאנה איירליינס פועלת בישראל משנת 2003, והיא עוסקת בעיקר בהובלה אווירית באמצעות אופן סקיי קרגו. החברה טסה לסיאול דרך יעדים באירופה (לונדון, פרנקפורט) ובנוסף טסה לסין, יפן, ארה"ב ואוסטרליה.