חברת DHL קיבלה ציון 100% בביקורת האבטחה של ארגון TAPA

מרכז ההפצה האזורי של החברה בבחריין זכה לאחרונה בציון זה בבדיקת ההסמכה של הארגון המוענק למתקנים אשר עומדים במערכת תקנים מחמירה של אמצעי אבטחה


00:00 ,20.08.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מרכז ההפצה האזורי של החברה בבחריין זכה לאחרונה בציון זה בבדיקת ההסמכה של הארגון המוענק למתקנים אשר עומדים במערכת תקנים מחמירה של אמצעי אבטחה
 

חברת DHL Express השיגה את הציון המרבי בביקורת האבטחה של ארגון TAPA-
TAPA Transported Asset Protection Association)). מרכז ההפצה האזורי של DHL בבחריין, מנמה, זכה לאחרונה בציון 100% בבדיקת ההסמכה של הארגון, המוענק למתקנים אשר עומדים במערכת תקנים מחמירה של אמצעי אבטחה. זהו הישג נוסף בשרשרת הישגים של מרכז זה, שהיה הראשון במזרח התיכון שזכה בתקן TAPA.
 
הישג זה נרשם לצד הישג מקומי של סניף החברה בישראל, שהיה הראשון לקבל את תקן הביטחון הבינלאומי TAPA לאחר שעמד בדרישות ההסמכה הקפדניות שמציג הארגון. בכך הפכה DHL ישראל לחברת האקספרס הראשונה בארץ שקיבלה את התקן המחמיר, הנדרש כיום על-ידי החברות המובילות בעולם.
 
"DHL Express שמחה לראות את מתקניה האזוריים ממשיכים לקבוע אמות מידה חדשות בענף, ולגבור על הסטנדרטים הגבוהים שהציגה עד כה.ציון השיא בתקן TAPA מבטיח שרשרת אספקה מאובטחת ללקוחות, ומחזק את מוניטין החברה כספקית פתרונות השילוח והלוגיסטיקה המובילה בעולם", אמר דוד בונדי, מנכ"ל DHL  אקספרס בישראל.
 
"הסמכת TAPA תומכת בתקני האבטחה המחמירים שלנו, ומעניקה ערך מוסף לשירותים שאנו מספקים לאזור וברחבי העולם. תוצאת שיא זו מוכיחה את מובילות החברה בתחום ברמה עולמית, ובביסוס נוהלי אבטחת מטען לאחסון בטוח במהלך ההובלה של מוצרים בעלי ערך גבוה", הוסיף דוני שובה, סמנכ"ל שירות ותפעול DHL אקספרס בישראל.
 
TAPA היא התאחדות מקצועית של תעשיית ההייטק, מעבירי מטענים, מתאמים ויועצים, המקדמת תקני אבטחה גבוהים יותר בענף השילוח הבינלאומי וההובלה האווירית. הסמכת TAPA מוענקת לאחר הערכה מדוקדקת של מערכות ונוהלי אבטחת המטען, שמבוצעת על-ידי מבקרים עצמאיים.
 
לחברת DHL Express יש כיום 16 מתקנים בעלי הסמכת TAPA באזור המזרח התיכון, ומספר מתקנים נוספים המיועדים לקבלת הסמכה השנה.