הקמפיין יעלה באתרים מובילים וישלב פעילות של בתי קפה נייד המעוצב בקונספט התואם את צבעי המותג ובו יוגשו לבאי המתחם קפה, עוגיות והפתעות נוספות
חברת UPS בישראל תחל בפעילות שיווקית ממוקדת ללקוחות חדשים וקיימים. הקמפיין, שהיקפו עומד על כחצי מיליון שקל, משלב קמפיין אינטרנט חדש באתרים מובילים וביניהם פייסבוק, טוויטר ודה-מרקר, וכן פעילות קידום מכירות (קד"מ) משלימה.
פעילות הקד"מ תתמקד בחמישה אזורי עסקים מובילים בהם קריית עתידים, מתחם הרצליה פיתוח, פארק המדע ברחובות, פארק אפק בראש העין וביוקנעם.
הפעילות, אשר תהיה פתוחה לקהל הרחב, מיועדת בעיקר לאנשי עסקים וארגונים, ובמסגרתה תקים UPS בית קפה נייד שיעוצב בקונספט התואם את צבעי המותג ושם יוגשו לבאי המתחם קפה, עוגיות והפתעות נוספות.
הקהל הרחב יקבל הזמנה המשלבת חידון טריוויה קצר והעונים יכונה יוכלו לזכות בפרסים.
עוד נמסר מהחבר כי בתפאורת המתחם ישולב רכב הפצה אמריקאי ותיק אשר מסמל את ההיסטוריה הענפה של UPS החוגגת מעל 100 שנות פעילות.
חברת UPS היא חברת המשלוחים הגדולה בעולם ומובילה עולמית בפתרונות שרשרת האספקה. היקף המשלוחים היומיים של החברה עומד על כ-15.8 מיליון חבילות והיא מציעה את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות לסנכרון תנועה של סחורות, מידע וכספים סביב העולם.
חברת UPS: קמפיין אינטרנט חדש בחצי מיליון ש'
הקמפיין יעלה באתרים מובילים וישלב פעילות של בתי קפה נייד המעוצב בקונספט התואם את צבעי המותג ובו יוגשו לבאי המתחם קפה, עוגיות והפתעות נוספות
00:00 ,20.10.2009
עשוי לעניין אותך
שדה תעופה הרצליה ימשיך ויסומן כ"שדה זמני" לחמש שנים
רש"ת: ירידה של 15.8% בנפח המטענים בספטמבר
האיחוד האירופי: נמשכת הירידה בנפח המטענים האוויריים
אל על קרגו: היטל "עונת שיא" למשלוחים מהמזרח
רש"ת: עלייה של 12% בתנועת המטוסים במהלך חגי תשרי
TNT אקספרס מגדילה את קיבולת מטען האקספרס בין אסיה לאירופה