חברת אל על וחברת דלתא חתמו על הסכם קוד שרינג מטורנטו ללוס אנג'לס ומלוס אנג'לס לטורנטו.

לראשונה, חברת התעופה השלישית בגודלה בעולם, דלתא איירליינס, בקוד שרינג על טיסות אל על בין קנדה לארצות הברית. עמוס שפירא מנכ"ל אל על ציין כי הסכם הקוד שרינג עם דלתא איירליינס מהווה נדבך אסטרטגי נוסף בשיתוף הפעולה בין החברות


00:00 ,19.01.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חתימת הסכם הקוד שרינג עם דלתא בין קנדה לארה"ב היא הרחבה של הקוד שרינג בין החברות שהיה עד לאחרונה בתוך ארה"ב ובין ישראל לארה"ב בלבד ל- 8 יעדים.

לראשונה, חברת התעופה השלישית בגודלה בעולם, דלתא איירליינס, בקוד שרינג על טיסות אל על בין קנדה לארצות הברית. עמוס שפירא מנכ"ל אל על ציין כי הסכם הקוד שרינג עם דלתא איירליינס מהווה נדבך אסטרטגי נוסף בשיתוף הפעולה בין החברות.

שחר פרנק, ראש אגף יחסים בינלאומיים, מסר כי ההסכם ניכנס לתוקפו בימים אלו. זו הפעם הראשונה שדלתא איירליינס שמה את הקוד שלה על טיסות של חברת תעופה בין לאומית אחרת בטיסות בין קנדה לארה"ב. צעד זה של דלתא איירליינס, חברת התעופה השלישית בגודלה בעולם, מצביע על האמון שיש לדלתא באל על ועל רצונה להדק את שיתוף הפעולה בין החברות.

חתימת הסכם הקוד שרינג עם דלתא בין קנדה לארה"ב היא הרחבה של הקוד שרינג בין החברות שהיה עד לאחרונה בתוך ארה"ב ובין ישראל לארה"ב בלבד.

אל על שמה את הקוד שלה על טיסות דלתא איירליינס בין ניו יורק ל-8 יעדים בארה"ב: אטלנטה (ג'ורג'יה), וושינגטון (הבירה), סינסינטי (אוהיו), דאלאס (טקסס), סולט לייק סיטי (יוטה), פיניקס (אריזונה), סן פרנציסקו ולוס אנג'לס (קליפורניה).

אל על טסה בטיסות ישירות לניו יורק (שדות התעופה קנדי וניוארק), שיקגו, מיאמי ולוס אנג'לס בארה"ב ולטורנטו בקנדה.

תדירות הטיסות מטורנטו ללוס אנג'לס : 3 טיסות שבועיות במטוסי אל על מדגם בואינג 777 , בימי : א' , ג' , ה'.

יש לציין כי חברת אל על מציעה 7 טיסות בשבוע לטורונטו וטיסות המשך בין טורונטו לבוסטון, שיקגו וסן פרנציסקו בארה"ב ולונקובר ומונטריאול בקנדה באמצעות הסכם הקוד שייר עם חברת אייר קנדה.