חברת "כנפיים" מרחיבה פעילות ורוכשת עוד מטוסים

חברת הבת "גלובל כנפיים ליסינג" חתמה על עסקאות בהיקף כולל של כ-80 מיליון דולר ורוכשת שלושה מטוסים המוחכרים בהסכמים קיימים ל-British Airways ולחברת תעופה במזרח אסיה


00:00 ,14.08.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מ"כנפיים" נמסרה הודעה לפיה הגיעה החברה להסכמות עם חברה בינלאומית להחכרת מטוסים, המנויה עם עשר חברות החכרת מטוסים הגדולות בעולם, בדבר רכישה של שני מטוסים מדגם איירבוס 320-200 משנות ייצור 2001 ו-2002 המוחכרים לחברת British Airways ומטוס מדגם בואינג 737-800 משנת ייצור 2001, המוחכר לחברת תעופה שהינה חברת הדגל של מדינה במזרח אסיה.

 

לאחר ביצוע עסקה זו, שהיא הראשונה בה נרכשים מטוסים תוך שימוש בחלק מכספי הנפקת אג"ח של החברה, ימנה צי המטוסים של "גלובל ליסינג" 21 מטוסי סילון המוחכרים לעשר חברות שונות בשמונה ארצות על פני ארבע יבשות שונות, כאשר מתוכם 16 הם מטוסי בואינג ו-5 הם מטוסי איירבוס.

 

שלמה חנאל, מנכ"ל כנפיים, מסר: " העסקה תואמת את אסטרטגיית החברה וניסיונה בביצוע ובמימון של עסקאות ליסינג מורכבות. אנו רואים בתחום החכרת המטוסים, מנוע צמיחה מרכזי בפעילותה של קבוצת כנפיים ובכוונתנו להמשיך ולנצל את תנאי השוק לביצוע עסקאות נוספות".

 

בעקבות ביצוע העסקה צפויים התקבולים של החברה מדמי חכירה, על פי הסכמי ההחכרה של המטוסים, להסתכם בשנים הבאות לסך של כ-194 מיליון דולר, מתוך זה סך של כ-173 מיליון דולר במהלך ארבע השנים הבאות.