לופטהנזה מחליפה את המטוס המשרת את הקו לישראל וממנה
החל מ- 28 במרץ תחליף את מטוס האיירבוס A-340 למטוס איירבוס A-330 * "הכנסתם לשירות של מטוסים אלו תאפשר ללופטהנזה להציע לציבור לקוחותיה מוצר משודרג ברמה הגבוהה ביותר לנוחיותם המירבית של הנוסעים", אמר דובר החברה.
00:00 ,21.03.2004
החל מ- 28 במרץ תחליף את מטוס האיירבוס A-340 למטוס איירבוס A-330 * "הכנסתם לשירות של מטוסים אלו תאפשר ללופטהנזה להציע לציבור לקוחותיה מוצר משודרג ברמה הגבוהה ביותר לנוחיותם המירבית של הנוסעים", אמר דובר החברה.
החל מתאריך 28 במארס 2004 תחליף חברת לופטהנזה את דגם המטוס המשרת את הקו לישראל וממנה. במקום מטוס איירבוס A-340 , יפעל מעתה מטוס איירבוס A-330 שנחכר מחברת איירבוס לתקופה של שנתיים. המטוס יופעל בכל 7 טיסות הבוקר השבועיות של לופטהנזה לישראל וממנה.
המטוס, שהוא מהחדישים ביותר בעולם התעופה, יופעל בקו לישראל בתצורה של 2 מחלקות בלבד, עסקים ותיירים, ובו 229 מושבים (במקום 247 מושבים במטוס הקודם), 42 מושבים במחלקת עסקים ו- 187 במחלקת תיירים. המשמעות היא כי עם החלפת המטוס יקטן היצע המושבים של החברה בקו לישראל ב- 3%.
המטוס החדש מסוג A-330 מסוגל להכיל כמות של 70 מ"ק מטען, לעומת 90 מ"ק מטען במטוס A-340 הקודם. המשמעות היא צמצום נפח המטען בכ- 20 מ"ק, כלומר פחות 2 פאלטים.
במחלקת העסקים המושבים מופעלים אלקטרונית, המרחק בין המושבים – 155 ס"מ, רוחב המושב – 48.2 ס"מ, הטיית המושב – כ- 70 מעלות, מערכת וידיאו אישית בכל מושב, גודל מסך 27 ס"מ, 7 ערוצי וידיאו, 16 ערוצי שמע.
במחלקת תייירים המרחק בין המושבים – 78.7 ס"מ, רוחב המושב – 45 ס"מ, הטיית המושב – 23 מעלות, מסכי וידיאו אישיים, גודל המסך 16.5 ס"מ, 4 ערוצי וידיאו, 16 ערוצי שמע.
"הכנסתם לשירות של מטוסים אלו תאפשר ללופטהנזה להציע לציבור לקוחותיה מוצר משודרג ברמה הגבוהה ביותר לנוחיותם המירבית של הנוסעים", אמר דובר החברה.
החל מתאריך 28 במארס 2004 תחליף חברת לופטהנזה את דגם המטוס המשרת את הקו לישראל וממנה. במקום מטוס איירבוס A-340 , יפעל מעתה מטוס איירבוס A-330 שנחכר מחברת איירבוס לתקופה של שנתיים. המטוס יופעל בכל 7 טיסות הבוקר השבועיות של לופטהנזה לישראל וממנה.
המטוס, שהוא מהחדישים ביותר בעולם התעופה, יופעל בקו לישראל בתצורה של 2 מחלקות בלבד, עסקים ותיירים, ובו 229 מושבים (במקום 247 מושבים במטוס הקודם), 42 מושבים במחלקת עסקים ו- 187 במחלקת תיירים. המשמעות היא כי עם החלפת המטוס יקטן היצע המושבים של החברה בקו לישראל ב- 3%.
המטוס החדש מסוג A-330 מסוגל להכיל כמות של 70 מ"ק מטען, לעומת 90 מ"ק מטען במטוס A-340 הקודם. המשמעות היא צמצום נפח המטען בכ- 20 מ"ק, כלומר פחות 2 פאלטים.
במחלקת העסקים המושבים מופעלים אלקטרונית, המרחק בין המושבים – 155 ס"מ, רוחב המושב – 48.2 ס"מ, הטיית המושב – כ- 70 מעלות, מערכת וידיאו אישית בכל מושב, גודל מסך 27 ס"מ, 7 ערוצי וידיאו, 16 ערוצי שמע.
במחלקת תייירים המרחק בין המושבים – 78.7 ס"מ, רוחב המושב – 45 ס"מ, הטיית המושב – 23 מעלות, מסכי וידיאו אישיים, גודל המסך 16.5 ס"מ, 4 ערוצי וידיאו, 16 ערוצי שמע.
"הכנסתם לשירות של מטוסים אלו תאפשר ללופטהנזה להציע לציבור לקוחותיה מוצר משודרג ברמה הגבוהה ביותר לנוחיותם המירבית של הנוסעים", אמר דובר החברה.
עשוי לעניין אותך
Swiss WorldCargo ישראל שוברת שיא טעינה במטוס AIRBUS A340
Lufthansa Cargo ו-DHL הגבירו את שיתוף הפעולה ביניהן בקווים הביניבשתיים
לופטהנזה קרגו משדרגת רמת הבטחון במסוף המטענים המרכזי בפרנקפורט
לופטהאנזה טקניק הגרמנית בחרה בבבילון הישראלית
מינהל התעופה קיצץ ללופטהנזה ב-10% את היצע המושבים בטיסותיה בשבועיים הקרובים
אודי דרור התמנה כמנהל שרות הלקוחות של לופטהנזה קרגו באוסטריה