מיזם AeroLogic בבעלות לופטהנזה קרגו ו-DHL אקספרס יוצא לדרך

החברה תפעל באמצעות מטוסי מטען של בואינג מדגם 777F עם טווח טיסה של 9,000 ק"מ. החברה, אשר בסיסה בעיר לייפציג, תעניק בתחילה שירות אקספרס לבחריין, סינגפור וניו דלהי


00:00 ,21.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תפעל באמצעות מטוסי מטען של בואינג מדגם 777F עם טווח טיסה של 9,000 ק"מ. החברה, אשר בסיסה בעיר לייפציג, תעניק בתחילה שירות אקספרס לבחריין, סינגפור וניו דלהי
 
המיזם המשותף לחברת לופטהנזה קרגו וחברת DHL אקספרס החל את פעילותו באופן רשמי בסוף שבוע שעבר עם קבלת מטוס בואינג מדגם 777F וקבלת רישיון מרשות התעופה הגרמנית LBA. הטיסה המסחרית הראשונה של החברה אמורה להמריא ב-29 ביוני, יום שני הבא.
 
חברת AeroLogic תעניק שירות בקווים חדשים בין אירופה ואסיה ותטיס מטענים עבור לקוחות של חברות האם שלה – לופטהנזה קרגו ו-DHL אקספרס.
 
מיזם AeroLogic הוקם על מנת להציע שירות יעיל ואמין של שירותי תובלה בקווי הסחר בין אירופה ואסיה אשר אמורה לגדול, על פי תחזיות חברות האם, ב-5 אחוזים מדי שנה.
 
החברה תעניק בתחילה שירות אקספרס בין לייפציג – בחריין – סינגפור – ניו דלהי – לייפציג בימות השבוע וכן שירות ליעדים לייפציג – טשקנט – הונג קונג – טשקנט – לייפציג בסופי השבוע.
 
החברה החדשה, אשר תפעל בסופו של דבר באמצעות שמונה מטוסי מטען חדשים של בואינג  - כולם מדגם 777F – מתכוונת להרחיב בהדרגה את מספר יעדיה כך שלקראת שנת 2010 החברה תציע טיסות ישירות למרבית הערים הגדולות ביבשת אסיה.
 
נציין כי מטוס בואינג מדגם 777F נחשב למטוס המטען המשוכלל והמודרני ביותר הקיים כיום. מדובר במטוס רחב-גוף בעל טווח טיסה של למעלה מ-9,000 ק"מ המסוגל לשאת בבטנו כ-103 טון מטען, להגיע, בעזרת טווח הטיסה הנרחב שלו, לאחר המראה מבסיס החברה בלייפציג, ליעדים רבים באסיה ללא עצירת ביניים.