מינוי דירקטורים חדשים באל על

דירקטוריון חברת אל על הודיע אתמול (יום ד') כי החליט, לבקשת חברת כנפיים – אחזקות ארקיע בע"מ, על כינוס אסיפה כללית מיוחדת של בעלי מניות החברה, לצורך בחירת דירקטורים לדירקטוריון אל על


00:00 ,16.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת אל על הודיע אתמול (יום ד') כי החליט, לבקשת חברת כנפיים – אחזקות ארקיע בע"מ, על כינוס אסיפה כללית מיוחדת של בעלי מניות החברה, לצורך בחירת דירקטורים לדירקטוריון אל על.
 
הדירקטורים אותם מבקשת כנפיים למנות באסיפה הם: פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, גב' תמר מוזס בורוביץ, מר עמיעז סגיס, מר נדב פלטי, מר אביגדור יצחקי ומר אמנון ליפקין-שחק.
 
יאיר שמיר, יו"ר דירקטוריון אל על, ציין כי זהו המשך טבעי של תהליך ההפרטה בה חברת אל על הופכת לחברה בשליטה פרטית ולא ממשלתית.
 
דירקטוריון חברת אל על והנהלתה בירכו על התקדמות תהליך ההפרטה אשר החל ביוני 2003 עם הנפקת החברה לציבור ומגיע לכלל מימושו בימים אלו, תהליך אשר התנהל בצורה מקצועית תוך שיתוף פעולה מלא של עובדי החברה.
 
האסיפה הכללית המיוחדת תיערך ביום 6.1.05 בשעה 11:30 במשרדי חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון. הרוב הנדרש באסיפה לבחירת הדירקטורים הינו הסכמת רוב קולות בעלי המניות הנוכחים והמצביעים באסיפה.
 
המועד הקובע לקביעת זכאות בעל מניה להשתתף ולהצביע באסיפה יהיה יום 27 בדצמבר 2004. ביכולת חברת כנפיים לממש אופציות שהיא מחזיקה ולהגדיל אחזקותיה במניות חברת אל על, לשיעור אשר יקנה לה שליטה בחברה, לפני המועד הקובע.