מנהל חדש למסוף האווירי של אשדוד בונדד

אביחי חתוכה מונה למנהל המסוף האוורי של החברה בנתב"ג. אביחי חתוכה כיהן בתפקידו האחרון כמנהל הביטחון של אשדוד בונדד, ובעל רקע של 16 שנים באבטחת תעופה ותפעול מטענים. חתוכה מחליף את שלמה כהן שסיים את תפקידו בתחילת החודש


00:00 ,30.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אשדוד בונדד הודיעה על מינויו של אביחי חתוכה כמנהל המסוף האווירי של החברה בנתב"ג.
 
הבוקר הודיע חברת אשדוד בונדד על מינויו של אביחי חתוכה למנהל המסוף האוורי של החברה בנתב"ג. אביחי חתוכה (בתמונה מטה), בן 37 נשוי + 2 , הינו בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה ובמדעי החברה, כיהן בתפקידו האחרון כמנהל הביטחון של אשדוד בונדד, ובעל רקע של 16 שנים באבטחת תעופה ותפעול מטענים בארץ ובחו"ל.
 
מנהל חדש למסוף האווירי של אשדוד בונדדלדברי רועי שלזינגר, מנכ"ל קבוצת שלזינגר, "בחירתו של אביחי חתוכה למנהל המסוף האווירי, הינה ביטוי למחויבות של אשדוד בונדד לשרות מצוין ובלתי מתפשר לכלל לקוחותיה. 
 
"אני בונה צוות מוביל של מנהלים צעירים, נמרצים ומשכילים, בעלי יכולת הקשבה והבנה מצוינת של צרכי הלקוחות. מדובר על צוות שבא עם ניסיון רב מהשטח, זהו שילוב מנצח שיוביל את הקבוצה לצמיחה ולהישגים ,ללא כל ספק".
 
מינויו של אביחי חתוכה בא לאחר שבתחילת החודש סיים שלמה כהן את תפקידו כמנהל המסוף האווירי בנתב"ג לאחר שלוש שנים בתפקיד. כהן סיים את תפקידו בעקבות חילוקי דעות עם משפחת שלזינגר אשר מחזיקה בבעלות על חברת אשדוד בונדד.
 
אשדוד בונדד זכתה במכרז לתפעול מסוף מטענים למוצרים מתכלים בצינון ביבוא ויצוא בשנת 2004 והיא מעניקה בתחום זה שירותים מתחרים לחברת ממן. משרדי החברה נמצאים בנתב"ג.