שקדי נפרד מלוין: אנחנו באמת מצטערים שאתה עוזב

אירוע הלקוחות שקיימה אל על, בנוכחות מאות לקוחות וסוכני מטען, היווה הזדמנות מצויינת למנכ"ל אל על אליעזר שקדי להודות למנכ"ל ממן הפורש מוטי לוין על שיתוף הפעולה שהוביל בשיאו לחתימה על הסכם משמעותי לאספקת שרותי מסוף לחברת אל על


00:00 ,26.10.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

אירוע הלקוחות שקיימה אל על, בנוכחות מאות לקוחות וסוכני מטען, היווה הזדמנות מצויינת למנכ"ל אל על אליעזר שקדי להודות למנכ"ל ממן הפורש מוטי לוין על שיתוף הפעולה שהוביל בשיאו לחתימה על הסכם משמעותי לאספקת שרותי מסוף לחברת אל על
 
הודעתו של מנכ"ל ממן מוטי לוין על פרישתו מהתפקיד, לפני שבועות ספורים, נתקבלה בצער בהנהלת חברת אל על. בין החברות שררה בשנים האחרונות אוירה טובה של שיתוף פעולה ששיאה בחתימה על הסכם מסגרת, בחודש פברואר שנה זו, הסכם בעל השלכות משמעותיות על תחום המטענים במדינת ישראל.
 
אירוע הלקוחות שקיימה אמש אל על, בנוכחות מאות לקוחות וסוכני מטען, היווה הזדמנות מצויינת למנכ"ל אל על אליעזר שקדי להודות ללוין על שיתוף הפעולה ההדוק. שקדי מצידו לא הותיר אמש ספק לגבי הסיבות והשיקולים של אל על, שהובילו לכדי החתימה על ההסכם עם ממן. הוא אמר: "החלטנו ויצאנו לדרך למהלך מאוד משמעותי עם ממן וחלק לא מבוטל מההחלטה, מעבר לשיקולים העסקיים ולהבנה לפוטנציאל של שתי החברות, היה לאנשים שהובילו את התהליך, גם בהסתכלות על ההווה וגם קדימה".
 
בפנייה ללוין הוא הוסיף: "אנחנו באמת מצטערים שאתה עוזב, אין לנו ספק שעשית את הכל כדי שהמהלך יצלח והוא באמת צלח על אף כל הקשיים, אנחנו רוצים לומר לך המון תודה ולאחל לך שתצלח ואנחנו מקווים שהמחליף שלך יהיה לפחות כמוך".
 
לוין היה נרגש מהמחווה ומהדברים של מנכ"ל אל על ובשיחה עם מערכת PORT2PORT, לאחר הטקס, אמר לוין: "הגאווה הגדולה שלי בניהול ממן הינה בעובדה שלכל ההשגים אליהם הגיעה ממן במהלך כהונתי, הגענו עם אותו צוות מנהלים ועובדים שמשרתים את החברה עוד מהימים המונופוליסטים. נעשו שינויים ארגוניים, בוצעו התאמות תפקידים והתוצאות לא אחרו להגיע".
 
לוין הוסיף: "אני מסיים את תפקידי, אבל אייל ברוך ושאר הצוות המוכשר של ממן, וכן מערכת יחסי העבודה המדהימה עם העובדים והועד, אלה נשארים ואין לי ספק שימשיכו לשרת את לקוחות המסוף בהתאם לדרך שהותוותה בשנים האחרונות".
 
כזכור, בחודש פברואר שנה זו, לאחר חודשים של מו"מ בין אל על וממן, הבשילו המגעים בין הצדדים לכדי חתימה על הסכם מסגרת לקבלת שירותי מסוף מחברת ממן - הסכם שבמסגרתו תעניק ממן לאל על הנחות מהתעריפים הנהוגים במסוף. זאת החל מראשית 2009 (רטרואקטיבית)  ועד לתום שנת 2010, עם אפשרות להאריך ההסכם כל זמן שכמות מטעני אל על, אשר טופלו במסוף ממן, לא פחתה מסף מסוים שנקבע. במקביל, ממן הקצתה לאל על מניות המהוות עד 15% מהון המניות, מחציתן בסמוך לחתימת ההסכם, רבע בתחילת שנת 2011 (בכפוף להארכתו הראשונה של ההסכם) ורבע נוסף בתחילת שנת 2012 (בכפוף להארכתו השניה של הסכם).
 
נציין כי לפני שבועות ספורים הודיע לוין על פרישתו מתפקידו לאחר קרוב לחמש שנים בתפקיד. את לוין יחליף בחודשים הקרובים עופר לינצ'בסקי.