סוויס מציגה: מטוס מנהלים מציריך לניו-יורק

סוויס, חברת התעופה השוויצרית, תפעיל החל מה-15 בינואר 2005 שש טיסות שבועיות במטוס העסקים Boeing Business Jet (בקיצור BBJ) בקו ציריך – ניוארק. המטוס, שיתופעל על ידי חברת PrivatAir, המתמחה בשירותי תעופה פרטיים מכיל 56 מושבים בלבד


00:00 ,05.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
סוויס משיקה שירות טיסות עסקים ייחודי במטוס בואינג בקו ציריך – ניוארק החל מינואר 2005

סוויס, חברת התעופה השוויצרית, תפעיל החל מה-15 בינואר 2005 שש טיסות שבועיות במטוס העסקים Boeing Business Jet (בקיצור BBJ) בקו ציריך – ניוארק. המטוס, שיתופעל על ידי חברת PrivatAir, המתמחה בשירותי תעופה פרטיים מכיל 56 מושבים בלבד. השירות החדש עוצב במיוחד כדי לענות על דרישותיהם של הנוסעים העסקיים של החברה והוא כולל הליך בידוק מהיר, מושבים המרוחקים 153 ס"מ זה מזה – מרווח המאפשר לכווננם למיטה ישרה, מהלך טיסה שקט ונינוח במיוחד וארבעה אנשי צוות שיעמדו לרשות הנוסעים.

השירות החדש בא לענות על צורכיהם של אנשי העסקים הטסים בקו והוא יחליף את טיסותיה המסחריות הרגילות של החברה לניוארק בניו-יורק. סוויס תמשיך להפעיל כרגיל את טיסותיה הסדירות מציריך וז'נבה לנמל תעופה JFK בניו יורק במטוסי אירבוס 330.

SWISS מפעילה 14 טיסות שבועיות מישראל לציריך. בנוסף מפעילה SWISS 6 טיסות לציריך ו – 3-4 טיסות לז'נבה בקוד-משותף עם אל-על.