סוויספורט תספק שירותי המטען לחיל האוויר האמריקאי בנתב"ג

החברה נבחרה על ידי GAS, חברה משותפת של גלובספיד ו-QAS, לספק את שירותי המטען לחיל האוויר האמריקאי לתקופה בת חמש שנים


00:00 ,15.11.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה נבחרה על ידי GAS, חברה משותפת של גלובספיד ו-QAS, לספק את שירותי המטען לחיל האוויר האמריקאי לתקופה בת חמש שנים
 
סוויספורט ישראל נבחרה על ידי GAS, חברה משותפת של גלובספיד ו QAS לספק את שירותי המטען לחיל האוויר האמריקאי בנתב"ג
 
חברת GAS, חברה משותפת של גלובספיד וחברת QAS אשר שיתפו פעולה לצורך מתן חבילת השירותים המלאה, זכו במכרז לטיפול בטיסות צבא ארה"ב אשר פורסם בתחילת שנת 2009 ונסגר במהלך יוני.
 
המכרז ניתן לתקופה בת חמש שנים בה יינתנו שירותי נוסעים ומטען לטיסות חיל האוויר האמריקאי לנתב"ג ושדה התעופה בעובדה. מסוף סוויספורט נבחר לספק את שירותי המטען ללקוחות חיל האוויר האמריקאי.
 
במהלך חודש אוקטובר הועברה האחריות לטיפול בציוד המוטס והחל הטיפול במטען והעמסתו על הטיסות אשר נוחתות בנתב"ג. השימוש במסוף חדיש יאפשר שירות יעיל ונגיש ללקוחות בכל הנוגע בהפקדה וקבלה של המטענים.
 
אורי שוחט, סמנכ"ל השירות והתפעול בחברת סוויספורט, "לפרויקט זה ציוותנו צוות מיומן ואיכותי אשר מטפל במשלוחים ובונה אותם בהתאם לסטנדרטים מחמירים של חיל האוויר האמריקאי ועוסק בפריקה ובטעינה של מטוסי חיל האוויר ממגוון רחב של מטוסים המופעלים על ידו ולכן האתגר הוא גדול".
 
בנוסף ציין שוחט כי "קיים שיתוף פעולה יצירתי ומלא בין סוויספורט, גלובספיד והמכס בכל הנוגע ליצירת תהליכים ממוחשבים לקליטת משלוחים אלו המזוהים לא רק בשטר מטען אלא גם במספר מזהה אמריקאי, וכל זאת על מנת לייעל את התפעול והשירות ללקוחות".
 
חברת גלובספיד תייצג את חייל האוויר האמריקאי בארץ ותעבוד מול הלקוחות בכל הנוגע לתיאום הגעת הטיסות ומועד המראתם בתאום מול מסוף סוויספורט.