ירדן: חודשו הטיסות הפנימיות לעיר עקבה

המטוס הראשון שהגיע מעמאן לעקבה היה שייך לחברת הלואו קוסט המקומית, ״פליי ג׳ורדן״, ולאחריו הגיע מטוס השייך לחברת התעופה הירדנית


11:19 ,21.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

שני מטוסי נוסעים שהגיעו משדה התעופה הבינלאומי ע״ש המלכה עאליה בעמאן נחתו ביום חמישי בבוקר בשדה התעופה הבינלאומי ע״ש המלך חוסיין בעיר עקבה. הייתה זו טיסת הפנים הראשונה לעקבה לאחר הסרת המגבלות מנגיף קורונה. על המטוסים היו כ-350 נוסעים.

 

ראש ״הרשות הכלכלית המיוחדת של עקבה״, נאיף בח׳ית, אמר בהודעה לעיתונות כי בבתי המלון בעקבה ישנה תפוסה הולכת וגוברת. הוא הדגיש כי הפתיחה של בתי המלון היא בהתאם להנחיות הבריאות התואמות תקנים בינלאומיים במאבק נגד מגפת קורונה.

 

נציב התיירות ברשות, שרחביל מאדי, ציין כי המטוס הראשון שהגיע לעקבה היה שייך לחברת הלואו קוסט המקומית, ״פליי ג׳ורדן״, ולאחריו הגיע מטוס השייך לחברת התעופה הירדנית. לדבריו, הדבר מעיד על ההתאוששות הצפויה בביקוש לתיירות הפנימית.

 

נאסר אל-מג׳אלי, המנהל הכללי של ״חברת שדות התעופה עקבה״, המשמש גם כמנהל שדה התעופה הבינלאומי המלך חוסיין בעיר הקיט הדרומית, הצהיר כי שדה התעופה ערוך ומוגן לקבל טיסות פנים והבטיח כי הפעילות מבוצעת על פי הנחיות הבריאות הקפדניות ביותר.