למרות שפתיחתו נדחתה ככר ארבע פעמים בעבר, עדיין נותרו לא פחות מ-20 אלף תקלות לתקן בשדה התעופה הבינלאומי החדש ברלין-ברנדנבורג.
לפי דווח בעיתון "בילד אמ סונטאג" בחודש ינואר השנה ביקשו חברי ההנהלה של השדה, הנמצא בבעלות המדינה, דוח התקדמות מפורט על אתר הבנייה הענק. התוצאה היתה דוח שחשף ליקויים בכמות שלא תאפשר את פתיחתו במועד המתוכנן.
לדברי סוכנות הידיעות הגרמנית "dpa" הבעיה הבוערת ביותר בפניה ניצב השדה, היא אישור בטיחות אש שעדיין לא התקבל.