פרס מצוינות לנתב"ג

שדה התעופה זכה בפרס מטעם ארגון נמלי התעופה הבינלאומי עבור סקר איכות השירות ושביעות הרצון של הנוסעים


00:00 ,20.09.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל התעופה בן גוריון זכה בפרס המצוינות (Roll of Excellence) מטעם ארגון נמלי התעופה הבינלאומי (ACI). הפרס הוענק בשבוע שעבר, בטקס שנערך בקלגרי, קנדה.

מדובר בפרס שניתן לנמלי תעופה ברחבי העולם, שזכו בחמש השנים האחרונות (2007-2011) לעמוד בראש דירוג נמלי התעופה המצטיינים בסקר איכות השירות ושביעות הרצון של הנוסעים מטעם ACI. נתב"ג מוקם ברציפות בשנים אלו בין המקומות 1-3 כמצטיין מבין נמלי התעופה במזרח התיכון.

במכתב שקיבל מנכ"ל רשות שדות התעופה (רש"ת) יעקב גנות ממנכ"ל ACI אנגלה גיטנס, נכתב: "פרס המצוינות נוסד ב-2011 ומספק הכרה באותם נמלי תעופה אשר, על פי סקרי הנוסעים, סיפקו באופן מתמשך שירות לקוחות מצוין. נתב"ג דורג בראש רשימת נמלי התעופה הטובים בקטגוריה אזורית בכל אחת מחמש השנים הקודמות, והוא אחד מחמישה נמלי תעופה בלבד שיקבלו השנה את אות המצוינות. אני מקווה שתמשיכו להיות מודל למצוינות בשירות ושתעבדו יחד עמנו להעלאת רף הסטנדרטים של השירות בתעשייה".

הפרס הוענק לנתב"ג השנה לצד נמלי התעופה של בייג'ינג, קייפטאון, גוויאקיל (Guayaquil, אקוודור), וקואלה למפור (מלזיה).

ב-ACI פעילים 580 חברות, המפעילות למעלה מ-1,650 נמלי תעופה ב-179 מדינות וטריטוריות. נתב"ג משתתף בסקר איכות השירות (Airport Service Quality) מאז שנת 2007. הדירוג מתבסס על תוצאות של מאות אלפי נסקרים שעברו בנמלי תעופה ברחבי העולם ונשאלו לגבי פרמטרים שונים, כמו משך הליך ההכנה לטיסה (מזמן ההגעה לנמל ועד ההמראה), זמני ההמתנה בצ'ק אין, בבידוק הביטחוני ובתור לפקידי ההגירה, וכן מספר העגלות לשינוע מזוודות.