שירות חדש בממן - שינוע מטענים בקירור

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת "ממן – מסופי מטען וניטול", מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, מרחיבה את מגוון השירותים הניתנים על ידה ומציעה שירות חדש לקהל לקוחותיה – שינוע מטענים בקירור. מדובר ביחידות קירור מבוקרות טמפרטורה, המאפשרות שינוע של משטחי


00:00 ,12.01.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהמשך לידיעה קודמת שפורסמה תחת הכותרת : "ממן משיקה שירות חדש למטענים רגישי טמפרטורה" (פורסמה ב- 01 לינואר 2003), למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת "ממן – מסופי מטען וניטול", מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, מרחיבה את מגוון השירותים הניתנים על ידה ומציעה שירות חדש לקהל לקוחותיה – שינוע מטענים בקירור. מדובר ביחידות קירור מבוקרות טמפרטורה, המאפשרות שינוע של משטחי מטוס (פלטים) של מטענים רגישים תוך שמירה על טמפרטורה מבוקרת.

לדברי מקורות בחברת ממן, שירות חדש זה, הינו נדבך נוסף בשיפור וייעול שרשרת הקירור בממן, אשר בא לתת מענה לדרישה הגוברת בקרב לקוחות ממן לשירותי קירור ואחסנה מיוחדים, לאור הגידול במשלוחי תרופות וחומרי גלם רגישים ביצוא אווירי.

עוד נמסר כי, השינוע ביחידת הקירור מבוקרת הטמפרטורה, מאפשר את שמירתם של המטענים הרגישים בסביבה מבוקרת טמפרטורה באופן רציף, מרגע יציאתם ממחסן הקירור או המסוף ועד לרגע פריקתם מיחידת הקירור והעמסתם על המטוס. באופן זה לא יושפעו המטענים מתנאי מזג האוויר. יחידת הקירור פועלת באופן אוטומטי ושומרות על טמפרטורה של החל מ – 9 מעלות צלסיוס.

בנוסף, נמסר כי הוכפלו שטחי האיחסון המיועדים למטעני פרמצבטיקה ומטענים הרגישים לטמפרטורה. מחסן הפרמצבטיקה המורחב מאפשר ויסות טמפרטורה חיצונית מרבית של 15-30 מעלות, סטריליזציה, אוורור מתוחם ותאורה מוגברת.

מר אלי דלאל, מנכ"ל ממ"ן, מציין כי השירות החדש הינו חלק נוסף מאסטרטגיית ממן להציע ללקוחותיה שירותים מתקדמים ויחודיים, הבאים לתת מענה לקשת רחבה של צרכים ואילוצים תוך הקשבה והתאמה לדרישות קהל הלקוחות. עוד מוסיף דלאל כי ממ"ן תמשיך להשקיע בבניית מחסנים ייעודיים בהתאם להתפתחות ודרישות השוק.

חברת "ממן – מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג מספקת את מכלול שירותי הקרקע לייבוא ולייצוא דרך האוויר של מדינת ישראל ומשרתת את כל חברות התעופה והבלדרות הפועלות בנתב"ג. המסוף מטפל במטענים בהיקף כולל של כ – 280 אלף טון בשנה ומרכז תחת קורת גג אחת את הטיפול בכל סוגי המטענים המיובאים לישראל והמיוצאים ממנה ליעדים בכל רחבי העולם.