משאית הגז הטבעי הראשונה בישראל נמסרה לפרידנזון

השר להגנת הסביבה אבי גבאי בטקס המסירה: "נשקיע מאמצים בכדי להקל על הבירוקרטיה ולהגביר את השימוש בג במקום בדלקים מזהמים"


11:35 ,26.11.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

השר להגנת הסביבה אבי גבאי הגיע לטקס מסירת המשאית הראשונה בישראל המונעת בגז טבעי של חברת איווקו. הטקס התקיים במתחם המסירה של קבוצת סמל"ת באשקלון.

 

במסגרת הטקס מסר מנכ"ל קבוצת סמל"ת אורי להב את המשאית הראשונה המונעת בגז טבעי בישראל מסוג  Stralis CNG  IVECO לידי מנכ"ל חברת פרידנזון דוד פרידנזון.

 

במהלך הטקס הדגיש גבאי את המשמעות הרבה בנושא התחבורה בגז טבעי ובמוטיבציה להמשיך ולהוביל נושא זה בישראל.

 

אמר גבאי: "המשאית הזו היא סנונית ראשונה. אנחנו משקיעים את כל מאמצינו בכדי להקל על הבירוקרטיה ולהגביר את השימוש בגז בישראל במקום בדלקים מזהמים, כדי לצמצם את זיהום האוויר ולשפר את הבריאות שלנו".

 

להב: "כחלק מזיכרון הדברים שנחתם בין מדינת ישראל לקבוצת פיאט העולמית, אנחנו גאים להוביל ולהיות הראשונים להטמיע את השימוש בגז טבעי בתחום התחבורה בישראל. אנחנו  מחויבים לטכנולוגיה זו, שהיא גם ירוקה וגם חסכונית, ומשוכנעים שהמשאית של פרידנזון תהיה הראשונה מיני רבות בעתיד הקרוב".

 

פרידנזון: "פרידנזון הינה חברה עם תפיסה חדשנית. אנו מנצלים הזדמנויות ליישום בפועל של לשיפור תחום איכות הסביבה. אחת הדוגמות הבולטות בפעילות זו היא בתחום האופניים הירוקים בתל אביב, מיזם חלוצי בארץ שתורם משמעותית לשיפור איכות הסביבה. חברתנו מצפה לשיתוף פעולה פורה עם איווקו בתחום הרכב מבוסס אנרגיית גז טבעי, ואנו, כחלוצים בתחום, צופים שהתמורה מהשימוש ברכבים מסוג זה תהיה אפקטיבית דייה כדי שנוכל  להרחיב את הצי ברכבי גז".