בשורה לנהגים: מיום ראשון ניתן להנפיק רישיון רכב בכל סניפי דואר ישראל

השר כץ: האפשרות להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מסניפי דואר ישראל בארץ תחסוך לנהגים את הצורך להגיע למשרדי הרישוי, תצמצם את התורים ותחסוך לציבור הנהגים זמן יקר


10:59 ,30.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

שיפור שירות נוסף לנהגים. החל מיום ראשון הקרוב (3 בספטמבר) ניתן להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מ-700 סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ, במסגרת הרחבת שירותי הרישוי שניתן לקבל בדואר.

 

נזכיר כי לפני כשבועיים הודיעו משרד התחבורה ודואר ישראל על שירות חדש, המאפשר הנפקת רישיונות רכב ב-14 סניפים של הדואר. זאת, לאחר שלפני מספר חודשים החלה הנפקת רישיונות נהיגה בסניפי הדואר. מיום ראשון הקרוב יורחב השירות לכל 700 הסניפים, כך שניתן להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מסניפי דואר ישראל ברחבי הארץ.

 

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ ציין כי הנפקת רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מסניפי דואר ישראל תשפר באופן משמעותי את השירות לציבור ותפחית את העומסים במשרדי הרישוי. כמו כן, היא תחסוך לציבור הנהגים זמן יקר והמתנה מיותרת בתור.

 

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין אמר כי הנפקת רישיונות הרכב והנהיגה בסניפי הדואר תאפשר ללקוחות לבחור בין מאות סניפים ברחבי הארץ, ולקבל את השירות בזמן ובמקום שנוחים להם, כאשר חלק גדול מהסניפים פתוחים שלוש פעמים בשבוע עד השעה 20:00 בערב.

 

השירות בסניפי דואר ישראל, לא ינתן לבעלי רישיון רכב, עליהם חלות הגבלות מטעם רשויות המדינה (הוצאה לפועל, בית משפט וכדומה). לא ניתן יהיה לבצע בסניפי הדואר שינויים ברישיון הרכב כמו עדכון פרטים אישיים ושינויים טכניים ברכב. ניתן להזמין תור מראש לסניפי הדואר באמצעות אתר האינטרנט של הדואר, במוקד הטלפוני (171) או באפליקציה של דואר ישראל בטלפון הנייד.

 

הנפקת רישיונות נהיגה ורכב בדואר מבוצעת במסגרת הרחבת מגוון האפשרויות שמשרד התחבורה מעמיד לרשות הציבור לקבלת שירותי רישוי, הכוללים בין  השאר הנפקת רישיונות באמצעות האינטרנט, המוקד הטלפוני (5678*) ועמדות הרישיומט (באמצעות כרטיס אשראי של בעל רישיון הנהיגה או הרכב), הממוקמות בעשרות סניפים של הסופר פארם ובמוקדים נוספים.