הנחות בתחבורה לסטודנטים המתגוררים או לומדים באילת ובסביבותיה

הסטודנטים יהיו זכאים להנחה של חצי מחיר בקווי השירות העירוניים והבינעירוניים. ההנחות באמצעות כרטיס הרב קו


00:00 ,16.02.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

בשורה טובה לסטודנטים האילתיים: החל מ-22 בפברואר יוכלו סטודנטים המתגוררים באילת, או הלומדים באחת המכללות בעיר, לנסוע בקווי השירות העירוניים והבינעירוניים של התחבורה הציבורית בחצי המחיר.

על פי ההסדר החדש, עליו הודיע שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים ישראל כץ, יוכל כל סטודנט בעל תעודת תושב אילת, המחזיק בכרטיס מנוי סטודנטיאלי, לרכוש כרטיס נסיעה בכל קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים, כולל הקווים לאילת, בהנחה של 50%.

סטודנטים הלומדים באילת, שאין ברשותם כרטיס מנוי סטודנטיאלי, יהיו זכאים להנחה בשיעור של 33% ברכישת כרטיסיות והנחה של 30% בשאר כרטיסי הנסיעה, כולל בקווים לאילת.

ההנחות לסטודנטים יינתנו באמצעות כרטיס הרב קו. ניתן לרכוש את הכרטיס באמצעות הצגת כרטיס סטודנט וכרטיס תושב אילת, המונפק כיום גם לסטודנטים הלומדים באילת. בהסדר החדש יהיו כלולים גם סטודנטים תושבי המועצות המקומיות חבל אילות וערבה תיכונה.

החל מ- 1 במאי 2012 יוכלו הסטודנטים האילתיים לעדכן את פרטיים האישיים ישירות אצל מפעילי התחבורה הציבורית ולחסוך מהם את הצורך בהצגת תעודת סטודנט.

"הרחבת הסדר ההנחות לסטודנטים גם בקווי האוטובוסים לאילת נועדה לסייע לסטודנטים הלומדים באילת להגיע למרכז הארץ באמצעות התחבורה הציבורית במחיר מוזל ושווה לכל נפש", אמר כץ.