יוניטרוניקס תקים חניון אוטונומי חדשני בבוסטון

שווי ההסכם הינו 15 מיליון שקל. החניון האוטונומי החדש בבוסטון מהווה אבן דרך נוספת בביסוס מעמדה של החברה כמובילת שוק בארה"ב


09:06 ,26.06.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת יוניטרוניקס, המתמחה בפיתוח מוצרי אוטומציה, המחסנים האוטומטיים והחניונים האוטונומיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, חתמה על הסכם להקמת חניון אוטונומי בעיר בוסטון, באמצעות החברה הנכדה יוניטרוניקס סיסטמס אינק,. סך התמורה הצפויה לחברה עבור הפרויקטים מסתכמת  בכ-4 מיליון דולר (כ- 15 מיליון ש"ח) והוא מתוכנן להסתיים במהלך שנת 2020. 

 

פתרון החניה האוטונומית של יוניטרוניקס מאפשר ליזמי נדל"ן ואדריכלים להציע לנהגים - דיירי הבניין ומשתמשים מזדמנים - חוויית חניה ייחודית. הפתרון האוטונומי הופך את חוויית החניה לשירות VIP אקסקלוסיבי  (valet parking) ומהווה אלמנט יוקרתי מבדל בשוק התחרותי של מגדלי המשרדים והמגורים ובעתיד אף צפוי להשתלב עם טכנולוגיית הרכבים האוטונומיים.

 

לחניון האוטומטי של יוניטרוניקס יתרונות רבים נוספים וביניהם: עלות כוללת נמוכה יותר; חסכון בנדל"ן יקר; ידידותיות לסביבה - צריכה נמוכה של חשמל, צמצום פליטת מזהמים, פעולה שקטה, והקטנת הצורך בחפירה מתחת לקו מי התהום; עלויות תחזוקה נמוכות; שימור העיצוב החיצוני של המבנה וכן נוחות ונגישות משופרת לבעלי צרכים מיוחדים. חניון אוטומטי אף מציע ביטחון אישי וביטחון רכוש מוגברים בהיותו מתוכנן להקשות על פגיעה בבעל הרכב או לגנוב את הרכב בחניון מסוג זה, ובכך יכול להוזיל את דמי הביטוח ליזמים.

 

חיים שני מנכ"ל יוניטרוניקס: "אנו גאים לדווח על חוזה נוסף להקמת חניון אוטונומי בצפון אמריקה. עד כה הושלמו ונמסרו ללקוחות החברה שישה חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה המכילים ביחד כ- 1400 מקומות חניה. הטכנולוגיה הרובוטית ומערכות הבקרה המתקדמות, המחנים מדי יום אלפי רכבים המשתמשים בחניונים שהוקמו ע"י החברה, נחשבים למובילים בשוק העולמי באמינות ובתפוקה. בהסכם הנוכחי מרחיבה החברה את פעילותה לאזור משמעותי נוסף בשוק הצפון אמריקאי, והוא מעיד על האמון הרב שהצרכנים בשוק זה רוכשים למערכות החניה של יוניטרוניקס ".

 

נציין כי יוניטרוניקס מעסיקה כ-230 עובדים. מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני, המכהן כמנכ"ל החברה.