מהיום: מגיעים למשרדי הרישוי בעפולה ובטבריה רק בזימון תור מראש

זימון התורים מתבצע ביישומון MY VISIT, באתר משרד התחבורה ובמוקד הטלפוני ומאפשר קבלת שירות במשרדי הרישוי בתוך מספר דקות. מנכ״לית משרד התחבורה: זימון התורים מראש ישפר משמעותית את השירות לאזרח ויחסוך המתנה מיותרת במשרדי הרישוי


10:18 ,02.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מקצרים את התורים במשרדי הרישוי. מהיום ניתן יהיה לקבל שירות במשרדי הרישוי בעפולה ובטבריה, רק בהזמנת תור מראש. זאת, במסגרת מהפכת הרישוי שמוביל משרד התחבורה במטרה לשפר את השירות לציבור.

 

ניתן להזמין תור מראש בקלות ובנוחות באמצעות אפליקציית MY VISIT, וכן באתר האינטרנט של משרד התחבורה ובמוקד הטלפוני (5678*). מנכ״לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל, ציינה כי השירות החדש, שיורחב בקרוב לכל סניפי הרישוי בארץ, נועד לקצר את התורים במשרדי הרישוי, באמצעות זימון תור מראש וקבלת שירות בתוך מספר דקות.

 

עם הזמנת התור נשלח למזמין מסרון (SMS) המאשר את התור, עם אפשרות לשינוי או ביטול מועד התור באתר משרד התחבורה, בכל שעות היממה. מזמין התור מקבל מסרון תזכורת על מועד התור שהוזמן, 24 שעות מראש. לדברי טרנר-אייל, שירות זימון התורים ישפר משמעותית את השירות לאזרח, ויחסוך המתנה ארוכה במשרדי הרישוי.

 

סמנכ״ל מנהל התנועה במשרד התחבורה, (אינג׳) אבנר פלור, ציין כי ניתן לבצע את מרבית פעולות הרישוי באתר האינטרנט של משרד התחבורה, בעמדות הרישיומט שבסופר פארם ובמקומות מרכזיים נוספים, בסניפי דואר ישראל ובמוקד הטלפוני. אזרח שנדרש להגיע ולקבל שירות בסניפי הרישוי, יוכל לעשות זאת בקלות ובנוחות, באמצעות זימון תור מראש.

 

יצוין כי ברוב סניפי משרד הרישוי בארץ ניתן כיום להזמין תור מראש ולקבל שירות בתוך דקות ספורות. מדובר בסניפי הרישוי בחיפה, כרמיאל, חדרה, נתניה, חולון, ירושלים, פתח תקוה, רמת גן, ראשון לציון, רמלה, אשדוד, אשקלון, באר שבע ואילת.