MSC ישראל תציע קו שירות שבועי נוסף למרכז השטעון בולנסיה

במסגרת מפגש לקוחות מרשים ורב משתתפים חשף מנכ"ל MSC ישראל את כוונות החברה בישראל להוסיף קו שירות נוסף לולנסיה בו ישוטענו המכולות לכל קווי החברה הפוקדים את ולנסיה. עוד נחשף: כניסה אפשרית לשווקי רוסיה ואנגליה בהובלת תוצרת חקלאית


00:00 ,09.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת מפגש לקוחות מרשים ורב משתתפים חשף מנכ"ל MSC ישראל את כוונות החברה בישראל להוסיף קו שירות נוסף לולנסיה בו ישוטענו המכולות לכל קווי החברה הפוקדים את ולנסיה. עוד נחשף: כניסה אפשרית לשווקי רוסיה ואנגליה בהובלת תוצרת חקלאית
 
מאז מפגש הלקוחות האחרון שקיימה MSC ישראל לפני שנתיים, חלו התפתחויות משמעותיות ב- MSC וכתוצאה מכך גם בנציגות בישראל. חברת הספנות השניה בגודלה בעולם הגדילה את צי האניות שלה בשנתיים האחרונות מ- 275 אניות עם קיבולת של 756 אלף TEU ל- 352 אניות עם קיבולת של מליון ו- 150 אלף TEU. הגידול המרשים הביא להרחבת היקף הפעילות הקווית הגלובלית של החברה בקוי הסחר המרכזיים ובאזורי סחר חדשים בהם לא פעלה החברה בעבר.
 
ביום חמישי האחרון נערך מפגש לקוחות מרשים שציין שנתיים לפעילותה של חברת MSC ישראל שבבעלות ענקית הספנות MSC. אמנם MSC פועלת בישראל מזה שנים לא מעטות אך עד לפני שנתיים פעלה החברה באמצעות סוכנות מקומית, חברת מאירון שיפינג, ודומה כי בחלוף שנתיים מאז נרכשה הסוכנות המקומית, חברת MSC מגדילה באופן ניכר את נתח הפעילות, את סוג השירותים ואת כמות המכולות שהיא מובילה.
 
הכנס התקיים השנה במתחם המרשים שבמוזיאון מגדל דוד בירושלים בהשתתפותם של מאות מלקוחות החברה והוא התאפיין בנוכחותם המרשימה של נציגים בכירים מהנהלת MSC בג'נבה וכן של מנהלי MSC במדינות רבות נוספות – צעד שבהחלט מעיד על האמון הרב שרוכשת החברה לנציגות בישראל.
 
"גם אנחנו ב- MSC ישראל עמדנו ביעדים שהוצבו לנו והגדלנו בשנתיים האחרונות את מספר המכולות המלאות שהובלנו, ביבוא וביצוא, ב- 63%", הכריז עדני סימקין, מנכ"ל MSC ישראל, בפתח הארוע. לטענתו של סימקין, היו לכך מספר גורמים. הראשון, המעבר של הפעילות בישראל לאניות גדולות יותר בקווים המרכזיים בהם פועלת החברה, בקוי צפון אירופה, אנגליה והים האדריאטי. גורם נוסף, לטענת סימקין, היה בהוספת קו הזנה מג'ויה טאורו לישראל המשרת את הסחר מהמזרח הרחוק. ולבסוף חשף מנכ"ל MSC ישראל שהחל מהחודש יתווסף קו נוסף בין ישראל למרכז השטעון של MSC בולנסיה שבו ישוטענו המכולות לכל קווי החברה הפוקדים את ולנסיה.
 
"בשנתיים האחרונות, כמדיניות אסטרטגית של החברה, הצלחנו להגביר את הפעילות בקוים הגלובליים הן ביצוא והן ביצוא ליעדים מרכזיים (ארה"ב, דרום אמריקה, אפריקה, אוסטרליה וכו'). הקו החדש לונסיה נועד לקצר את משך ההפלגה ואת אמינות השירות בקוים אלה".
 
מנכ"ל MSC ישראל התייחס גם לתחום הובלת תוצרת חקלאית במכולות קירור. "בשנתיים האחרונות נכנסנו לתחום הובלת תוצרת חקלאית במכולות קירור בעיקר לאירופה, דרך נמלי קופר ואנטוורפן. כיום אנו המובילים המרכזיים של תוצרת חקלאית במכולות קירור".
 
סימקין חשף בהקשר זה שלקראת העונה הבאה צופים ב- MSC ישראל הרחבת הפעילות בקוים בהם הם פועלים וכניסה אפשרית לאזורי סחר נוספים: אנגליה ורוסיה.
 
את דבריו סיכם מנכ"ל MSC ישראל בפנייה אישית אל הנהלות שני הנמלים שנכחו בארוע: "אנא עשו הכל על מנת לאפשר לנו, חברות הספנות, לשרת את לקוחותנו. למרות כל המאמצים שנעשו על ידיכם ושנעשים מדי יום ביומו, הצפיפות בנמלים, חוסר בידיים עובדות, ואי תקינות הציוד הם מצב בלתי נסבל לנו ולציבור המשתמשים ופוגע קשות ברווחיות של החברות ובסחר לישראל וממנה".