העלאת מחירים בקווי הקונפרנס EMTA
בפגישה שהתקיימה ב-9 באפריל 2003, בין נציגות הקונפרנס EMTA לבין איגוד המשתמשים בהובלה ימית, הוחלט להעלות את דמי ההובלה בייבוא ובייצוא. כידוע, קונפרנס EMTA מאגד מספר חברות ספנות הפועלות, במסגרת הקונפרנס, בסחר לצפון מערב אירופה
00:00 ,14.04.2003
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי בפגישה שהתקיימה ב-9 באפריל 2003, בין נציגות הקונפרנס EMTA לבין איגוד המשתמשים בהובלה ימית, הוחלט להעלות את דמי ההובלה בייבוא ובייצוא. כידוע, קונפרנס EMTA מאגד מספר חברות ספנות הפועלות, במסגרת הקונפרנס, בסחר לצפון מערב אירופה.
על פי הידוע, הירידה המתמשכת בדמי ההובלה ורמת המחירים הנוכחית מאיימים על רמת השירות, ולכן התוספת תימנע את נטישת הסחר אצל חברות ספנות מסוימות. בפגישה, איגוד המשתמשים השתכנע שיש צורך בהעלאה מסוימת בדמי ההובלה במטרה לייצב את דמי ההובלה בקווי אירופה.
בסיום הפגישה סוכם על גובה העלאת דמי ההובלה כדלקמן:
בייבוא – בשיעור של 50 $ ל-TEU.
בייצוא – בשיעור של 25 $ ל-TEU.
ההעלאות ייכנסו לתוקף החל מה-10 במאי 2003.
על פי הידוע, הירידה המתמשכת בדמי ההובלה ורמת המחירים הנוכחית מאיימים על רמת השירות, ולכן התוספת תימנע את נטישת הסחר אצל חברות ספנות מסוימות. בפגישה, איגוד המשתמשים השתכנע שיש צורך בהעלאה מסוימת בדמי ההובלה במטרה לייצב את דמי ההובלה בקווי אירופה.
בסיום הפגישה סוכם על גובה העלאת דמי ההובלה כדלקמן:
בייבוא – בשיעור של 50 $ ל-TEU.
בייצוא – בשיעור של 25 $ ל-TEU.
ההעלאות ייכנסו לתוקף החל מה-10 במאי 2003.
עשוי לעניין אותך
פורום מטען אוויר החל בצירוף חברים חדשים לפורום
פורום המשתמשים בהובלה ימית מאיים בתביעה לפיצוי נזקי השביתה
העיצומים במכס גרמו לעיכוב בפועל של 20% מהסחורות הנכנסות והיוצאות
הממונה על ההגבלים העסקיים: היטל ה-THC שמטילות חברות ההובלה הימית – הינו הסדר כובל
צים : היטל שטר מטען – Security Manifest Documentation Charge
איגוד המשתמשים האירופאי : דרישה לשקיפות בהיטלי הדלק