‏חברת נמל אשדוד השיקה מערכת SRM

יישום ה-SRM מיועד לניהול רכש שירותים במערכת הERP של חברת SAP והוא מספק תהליך בקרה אוטומטי של הפעלת נוהל רכש השירותים בחברה


00:00 ,06.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

יישום ה-SRM מיועד לניהול רכש שירותים במערכת הERP של חברת SAP והוא מספק תהליך בקרה אוטומטי של הפעלת נוהל רכש השירותים בחברה
 
חברת נמל אשדוד הפעילה במסגרת ה-ERP של חברת SAP את מודול רכש השירותים – SRM. בשלב הראשון של הפרויקט תופעל המערכת במחלקות ציוד ומחשוב ובמדור הרכש לניהול התקשרויות מול ספקים חיצוניים, זאת  לאחר תהליך של התאמה ואפיון של תהליכי העבודה. את יישום והתאמת המערכת ביצעה חברת EDS. בהמשך הכוונה הנה להפעיל את המודול בכל חטיבות הנמל.
 
ביולי 2006 חברת נמל אשדוד השיקה את מערכת ה-ERP של SAP כאשר השלב הראשון כלל את התחומים הבאים: משאבי אנוש, פיננסי ולוגיסטי.
 
לדברי יצחק בלומנטל, סמנכ"ל מטה ומחשוב, "היתרון המשמעותי ביישום ה-SRM הנו הבקרה המלאה שמאפשרת המערכת לאורך כל תהליך ההתקשרות, החל משלב הגדרת הצורך על ידי משתמש הקצה, אישור ההתקשרות באופן ממוכן במערכת על ידי בעל הסמכות ועד שלב אישור קבלת השירות במערכת ורישום חשבונית הספק - תהליכים שעד היום היו מנוהלים על גבי נייר. בנוסף, מקושר המודול לבסיס הנתונים של החברה, דבר המאפשר הכנת דו"חות אחידים וקישוריות מלאה בין כל התחומים שבהם יושמה המערכת".
 
הפעלת המערכת מאפשרת גם תהליך בקרה אוטומטי של הפעלת נוהל רכש השירותים בחברה, כך שניתן לבצע רכש שירותים רק על פי הנוהל.
 
עוד הוסיף בלומנטל, "המהלך התאפשר כתוצאה משיתוף פעולה הדוק בין חברת EDS וחטיבות לוגיסטיקה ומחשוב בחברת הנמל ומחויבותם האישית של העובדים להצלחתו של התהליך הנה עד אחרון המשתמשים".