מנו ספנות נערכת לקראת הפלגת נופש כשרה

אוניית הפאר "איריס" מתכוננת להפלגה החרדית בסוף החודש: הצוות ילבש בגדים צנועים ומופעי הבידור יותאמו לנוסעים. אולמות הדיסקוטק והריקודים יהפכו לבתי כנסת


00:00 ,09.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

אוניית הפאר "איריס" מתכוננת להפלגה החרדית בסוף החודש: הצוות ילבש בגדים צנועים ומופעי הבידור יותאמו לנוסעים. אולמות הדיסקוטק והריקודים יהפכו לבתי כנסת
 
בחברת "מנו ספנות" נערכים ל"הפלגלאט" הפלגת הנופש הכשרה למהדרין שתצא לדרכה לאחר תשעה באב.
 
אוניית הפאר "איריס" תפליג מנמל חיפה ב-29 ביוני לאתרי הנופש ברודוס, מרמריס וקפריסין להפלגה של חמשה ימים המיועדת לקהל החרדי והדתי. צוות של ארבעה משגיחים יראי שמים, יפקחו 24 שעות ביממה על עבודת הטבחים ורבנים מפורסמים יעבירו מדי יום שיעורי תורה והלכה למפליגים.
 
חברת "גיל נופש ותיירות", בראשותו של יצחק גולדפדן, המתמחה בנופש לציבור החרדי והדתי, המארגנת את השייט המיוחד, וחברת מנו ספנות נערכים לקראת ההפלגה כדי שציבור המפליגים ייהנה מחופשה "כשרה למהדרין". בין השאר הוחלט כי כל צוות האונייה, כולל המלצריות, ילבשו בגדים צנועים ולפני ההפלגה יעברו אנשי הצוות הזרים שבאוניה הדרכה מיוחדת על "מנהגי הציבור החרדי".
 
אולמות המוזיקה והדיסקוטק של האוניה יהפכו לבתי כנסת. שיעורי תורה, הרצאות של רבנים מפורסמים, וכן לימוד ה"דף היומי" יהיו חלק מהווי האוניה במהלך השייט.
 
בשעות הערב יתקיימו מופעים של מוזיקה חסידית וחזנות, במקום מופעי הבידור הבינלאומיים הנהוגים באוניה בשאר ההפלגות. לנשים תתקיימנה הרצאות ופעילות נפרדת.
 
משה מנו, הנשיא והבעלים של "מנו ספנות" ציין כי החברה עושה הכל "כדי לתת לציבור החרדי את הנופש המתאים לו, באווירה מיוחדת של 'בית מלון צף' עם ניחוח של חו"ל".