משפחת MSC מתאבלת על מותו של שניאור חשין בתאונת פגע וברח

שניאור חשין הינו חתנו של עדני סימקין, מנכ"ל MSC ישראל ובנו של שופט בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין. הוא נהרג בתאונת פגע וברח ביום שישי לפנות בוקר.


00:00 ,20.06.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

שניאור חשין הינו חתנו של עדני סימקין, מנכ"ל MSC ישראל ובנו של שופט בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין. הוא נהרג בתאונת פגע וברח ביום שישי לפנות בוקר. 
 
שניאור חשין, המנכ'ל והבעלים של 'ימבטבע' ובנו של שופט בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין, נהרג בבוקר יום שישי בתאונת פגע וברח, בעת שרכב על אופניו בכביש 444 לכיוון ראש העין. שניאור היה נשוי לדנית, בתו של עדני סימקין מנכ"ל MSC ישראל. הוא הניח אחריו אישה ושלושה ילדים.
 
כאמור, שניאור חשין נהרג מעט לפני 6:00 ביום שישי, כאשר רכב על אופניו בכביש 5 לכיוון מזרח. בסמוך למחלף קסם פנה חשין לכביש 444 לכיוון ראש העין. רכב פרטי פגע בעוצמה בחשין בן ה-43. מחקירה ראשונית עולה שהנהג הפוגע, טל מור,  נהג תחת השפעת אלכוהול והוא נמלט מיידית ממקום התאונה. מור הסגיר עצמו למשטרה שעות רבות לאחר הארוע.
 
מקורביו וידידיו של שניאור חשין ידעו לתאר אותו כאדם צנוע וחביב, איש של עשייה, וכחובב טבע וטיולים. חשין עמד בראש קבוצת "ימבטבע" שהציעה מגוון תוכניות לטיולים ולנופש משפחתי בכל רחבי העולם, ובהשראתו של שניאור הפכה לחברה סיטונאית, ייחודית ואהודה בענף התיירות. היוודע דבר מותו היכה בתדהמה ואבל כבד רבים מענף התיירות.
 
שניאור חשין, תושב תל-אביב ואב לשלושה ילדים, הוא כאמור בן לשושלת שופטים בכירים. הוא נקרא על שם סבו, שניאור זלמן חשין, שהיה שופט בית המשפט העליון מיום הקמתו, ואף ממלא מקום נשיא בית המשפט העליון. מישאל, בנו של שניאור זלמן חשין, כיהן לימים אף הוא כמשנה לנשיא העליון ופרש מכס השיפוט ב-2006.
 
כזכור, במרץ 2009 הושקה ברוב כבוד והדר, במספנות Daewoo שבדרום קוריאה, אוניית המכולות הגדולה בעולם ונמסרה לידי ענקית הספנות MSC. כלת הטקס – מלבד האונייה החדשה - היתה דנית רעיתו של שניאור חשין ז"ל, בתו של מר עדני סימקין, מנכ"ל חברת MSC ישראל, אשר על שמה נקראה האונייה – MSC DANIT. נציין כי ההחלטה שנתקבלה ב-MSC לנקוב בשמה של אוניית המכולות הגדולה בעולם על שם בתו של עדני סימקין היוותה ללא ספק אות של כבוד והערכה לסוכנות MSC בישראל ולעומד בראשה, עדני סימקין, על פועלם בשנים האחרונות להרחבת הפעילות של החברה.
 
הלוויתו של שניאור חשין תתקיים היום בשעה 17:00 אחר הצהריים בבית העלמין גבעת השלושה (סמוך לפתח תקווה). לאחר מכן, דנית ובני המשפחה ישבו שבעה בבית משפחת המנוח, בשכונת צהלה רחוב בניהו 41, תל אביב.
 
יהי זכרו ברוך.