AGT תהפוך את נמל המבורג לחכם ויעיל

החברה הישראלית חתמה על הסכם ברית אסטרטגית עם סיסקו לפיתוח העיר, והנמל בראשה, לעיר החכמה של העתיד


12:01 ,27.05.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הישראלית AGT הודיעה היום (ג'), כי נבחרה על ידי סיסקו כשותפה מרכזית להפיכת המבורג לעיר החכמה של העתיד, כולל הפיכת נמל המבורג, השלישי בגודלו באירופה, לנמל חכם מתקדם ויעיל.

 

זאת לאחר ששתי החברות חתמו על ברית אסטרטגית בינלאומית לפיתוח ערים חכמות בעולם.

  

Cisco, מובילה עולמית בתחום ה-IT, חתמה על מסמך הבנות עם ראשי עיריית המבורג להפיכתה לעיר חכמה, המבוססת על ה Internet of things (IOT) וטכנולוגיות חדשניות. במסגרת ההסכם תספק AGT International, מובילה עולמית בתחום פתרונות העיר החכמה, פלטפורמת IOT לניהול מרכז תפעול ובקרה מתקדם לכלל פעילות התנועה בעיר ובנמל, בכדי לסייע בשיפור התנועה ויעילות בנמל.

 

המבורג מובילה היום תוכנית דגל לשיפור חיי התושבים על ידי ניידות, יעילות, בטיחות ואחריות סביבתית. הפרויקט כולל הקמה של שירותים אזרחיים דיגיטאליים, תנועה חכמה, תאורת רחוב חכמה, ניהול כולל של נמל המבורג ופרויקט הפיתוח העירוני הגדול באירופה -  HafenCity.

 

"אנו שמחים לשתף פעולה עם Cisco ולספק לרשות הנמלים של המבורג פתרון טכנולוגי ברמה עולמית, שמטיב עם אזרחים ולקוחות", אמר מנכ"ל ומייסד AGT International  מתי כוכבי, "באמצעות תוכנות אנליזה מתקדמות המבוססות על ה-IOT, אנו נספק להמבורג פתרונות חכמים ומקיפים לכלל אמצעי התחבורה בעיר, כולל למרכז הבקרה והתנועה של רשות הנמלים". 

 

אמר יו"ר מועצת המנהלים של רשות הנמלים בהמבורג (HPA) ג'נס מאייר: "הנמל הוא לב הכלכלה של המבורג. זוהי מערכת מורכבת מאוד, הבנויה ממסלולים לוגיסטיים שונים, כולל רחובות, תעלות מים ומסילות ברזל הפועלות יחד. במהלך השנים הבאות יהיה עלינו להפוך את נמל המבורג לנמל חכם, על מנת להגביר את יעילות ואיכות השירותים שלו עוד יותר".

 

AGT International היא קבוצת עסקים גלובלית, שהמטה שלה יושב בציריך, שווייץ. לקבוצה פעילות בינלאומית ענפה בתחומי ה"אינטרנט של הדברים", ערים חכמות ומדיה. AGT מספקת פתרונות תוכנה לניתוח וחיזוי, המתקשרים עם מגוון רחב של פלטפורמות, לרבות רשתות חברתיות, לצורך ניתוח של סביבות מורכבות.