נמל אשדוד בגמר בתחרות פרס הבטיחות

המוסד לבטיחות ולגיהות מקיים זו השנה ה- 25 את התחרות. התחרות הפכה למסורת ונוטלים בה חלק מאות מפעלים, ארגונים ומקומות עבודה, אתרי בנייה, משקים וארגונים חקלאיים - כשחלקם נמנים על המובילים בתחומם


00:00 ,07.08.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד העפילה יחד עם עוד שבע חברות לשלב הגמר בתחרות פרס הבטיחות וגהות בעבודה מטעם המוסד לבטיחות וגהות. התחרות הינה בסימן מצוינות בבטיחות, גהות ובריאות בתעסוקה.

 

התחרות מאורגנת על ידי המוסד לבטיחות ולגיהות כאשר יושבת ראש ועדת השיפוט העליונה היא השופטת גב' ורדה וירט-לבנה מבית הדין הארצי לעבודה ובשיתוף משרד התמ"ת - אגף הפיקוח על העבודה, התאחדות התעשיינים בישראל, ההסתדרות החדשה, המוסד לביטוח לאומי, ארגון הממונים על הבטיחות בישראל, האגודה הישראלית לרפואה תעסוקתית, משרד הבריאות, מכון התקנים וארגון נכי תאונות עבודה.

 

שלב הגמר יתקיים ב-30 באוגוסט. סרט הבטיחות של חברת הנמל שהושלם לפני כארבעה חודשים.משמש להדרכות בטיחות, המיועדות לעובדים, לקבלנים ולמבקרים חיצוניים. בסרט נטלו חלק מעובדי הנמל, שנבחרו להשתתף בצילומים.

 

ייחודיות הסרט של חברת הנמל היא בתכניו המקצועיים בתחום הבטיחות. כלל עובדי הנמל היו שותפים ליצירת הסרט, לרבות שיתוף פעולה מלא בתהליך הפקת הסרט, ועד שלב ההטמעה ויישום. הסרט בנוי בצורה מודולארית, ומשמש גם בהכשרות פרטניות בנושאים שונים, בקורסים המועברים לעובדים חדשים, קורסים מקצועיים, הדרכות בטיחות ועוד.

 

מנציגת חברת נמל אשדוד, נמסר כי, מהנדס הבטיחות של החברה, מאיר עמר שם דגש נרחב על נושא הבטיחות בעבודה, וחברת הנמל מבצעת מגוון רחב של פעילויות לקידום המודעות לנושא.