אבינועם שושן: מאבקים פוליטיים שמנהל אורי יוגב משתקים את פעילות נמל אשדוד

יו"ר ועד עובדי הנמל מאשים את מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות בסחבת מיותרת באיוש תפקידי מפתח בנמל במסגרת מאבק שהוא מנהל עם שר התחבורה: "אתה תישא בכל האחריות לנזקים"


14:01 ,11.08.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אבינועם שושן מאשים את מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות אורי יוגב בשיתוק מערכות בנמל בשל מאבקים פוליטיים.

 

במכתבו ליוגב הצביע שושן על העובדה שתפקידי מפתח בנמל אינם מאויישים בשל מאבקים פוליטיים בין יוגב לבין שר התחבורה ישראל כץ ובשל סחבת מכוונת ומיותרת בה נוקט, לדבריו, יוגב.

 

כתב שושן: "בשנתיים האחרונות אנו עדים למתקפה מכוונת ומכוערת כלפי עובדי נמל אשדוד, הן בתקשורת והן בפעולות של הרגולטור. ידוע וברור לכלל, שהתקפות הנ"ל מועדות על מנת להכשיר את הקרקע לפעולות חד צדדיות מצד המדינה באמצעות הרגולטור".

 

בנוגע לחוסר באיוש תפקידים כתב שושן: "מזה זמן רב, חסר מנכ"ל קבוע, יו"ר דירקטוריון, קוורום דירקטוריון, ועכשיו גם סמנכ"ל משאבי אנוש ורמ"ח תפעול. מהכרות המערכת, אני מבין שהמצב עלול לקחת עוד זמן רב, גם בגלל  מלחמות פוליטיות בינך לבין שר התחבורה, וגם בגלל הסחבת המכוונת בה אתה נוקט, על מנת שהנמל יתמוטט מאליו".

 

בסיום מכתבו התריע שושן שיוגב יישא בכל האחריות לנזקים שנגרמים וייגרמו כתוצאה משיתוק המערכות בנמל.

 

כתב שושן ליוגב: "דע לך, אתה תישא בכל האחריות על כל הנזקים שנגרמים ויגרמו כתוצאה מהסחבת ומשיתוק המערכת מזה זמן רב. לא יתכן שהוויכוח בינך לבין שר התחבורה יפגע בשער הכלכלי של מדינת ישראל.

 

"כולי תקווה שתפעל במהרה לייצב את המערכת באיוש המשרות הבכירות על ידי אנשים ראויים מבחינת כישוריהם המקצועיים, ולא על ידי קרבה פוליטית כזו או אחרת למי מהשרים".

 

בנמל אשדוד סירבו להגיב לדברים, היות ולדבריהם אין הם בין המכותבים.

 

לשכת שר התחבורה סירבה להגיב לדברים.

 

לא התקבלה תגובת משרד האוצר, בשם רשות החברות הממשלתיות.