ביה״ד הורה לעובדי סקטור ציוד מכאני בנמל אשדוד לחזור לעבודה סדירה

בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע קיבל הבוקר את עמדת הנהלת נמל אשדוד והוציא צו מניעה לעיצומי עובדי הציוד המכני שמאז אתמול נמנעו מלהירשם לשעות עבודה נוספות


12:24 ,28.10.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

האם סוף לשיבושי העבודה בנמל אשדוד? הבוקר קיבל ביה״ד האזורי לעבודה במלואה את עמדת הנהלת חברת נמל אשדוד והורה לסקטור ועד ציוד מכני לשוב לעבודה סדירה ולבצע שעות נוספות. 

 

נזכיר כי אמש פנתה הנהלת נמל אשדוד לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע על מנת לקבל סעדים זמנים בהולים בעקבות לאחר שלטענתה עובדי סקטור ציוד מכני בנמל אשדוד הכריזו על עיצומים פראיים.

 

כאמור, הבוקר בדיון שהתקיים בפני הרכב שבראשו השופט משה טוינה קיבל בית המשפט את עמדת הנהלת נמל אשדוד והורה לעובדים לשוב לעבודה מלאה וסדירה כפי שהיה טרם שהתחילו בשיבושי העבודה. 

 

בית הדין גם קבל את הודעת ההסתדרות כפי שנמסרה בבית הדין ונתן לה תוקף של החלטה, לפיה ״בשם ההסתדרות ובשם ועד עובדי הציוד המכני, אנו מודיעים שלא ניתנה ואין שום הנחיה ארגונית לעובדי סקטור הציוד המכני שלא להירשם לשעות נוספות״ הודיעה ההסתדרות והוסיפה כי ״אנו קוראים לעובדי הסקטור להמשיך ולהירשם לעבודה נוספת, בהתאם לסדרי עבודה והוראות ההסכם הקיבוצי המקובלים בנמל״.

 

בהתאם לכך קבע השופט כי ״על עובדי הסקטור להמשיך ולהירשם לעבודה נוספת בהתאם להסדר שהיה נהוג״

 

בתגובה לפסיקת בית הדין ציינו בוועד ציוד מכאני בנמל אשדוד כי ״בניגוד לטענות השקריות קבע בית המשפט כי לא נעשו עיצומים בנמל וכי העובדים זכאים להמשיך בעבודתם כפי שהיה עד כה. חבל שההנהלה ממשיכה לגרור את העובדים לעימותים במקום לקדם את מערך העבודה לטובת הנמל״.

 

 

את הנהלת נמל אשדוד ייצג עו״ד יעקב מלישקביץ, שותף במשרד נ.פינברג ושות׳