נמל אשדוד: 2.5 מיליון שקל לשדרוג מערכת הקשר הדיגיטלית

סכום זה הושקע לאחרונה לטובת שדרוג מערכת הקשר ״טטרה״ בנמל לדור המתקדם ביותר של מערכות הקשר מבית מוטורולה. משך הזמן הכולל לביצוע היה כשישה חודשים. השדרוג מכפיל את אורך החיים של מערכת הקשר בנמל


11:49 ,28.10.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד סיימה בימים אלה את פרויקט שדרוג מערכת הקשר הדיגיטלית ״טטרה״. מדובר בדור המתקדם ביותר של מערכת הקשר מבית מוטורולה. עלות ההשקעה הפרויקט נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל, ומשך הזמן הכולל לביצועו היה כ-6 חודשים.

 

המערכת החדשה הינה מערכת X-Core Geo Redundant דגם 9.0.2 אשר מכילה שני מרכזי מערכת בשרידות גאוגרפית. כמו כן, המערכת מותאמת לאתגרי הסייבר ההולכים וגוברים, ומכילה מספר גדול של Fire Walls (חומות אש) ותוכנות הגנה נוספות.

 

השדרוג למערכת החדשה, מכפיל את אורך החיים של מערכת הקשר של חברת הנמל, ומסייע למערך התפעול והביטחון לבצע באמינות רבה את תהליכי העבודה העיקריים, הן בשגרה והן בחירום. מדור תקשורת ובקרה בנמל, יחד עם נציגי מוטורולה, דאגו להתקנה ולשדרוג המערכת ללא הפרעה למהלך התקין של העבודה התפעולית בנמל.

 

איציק כהן, מנכ״ל נמל אשדוד, מוסיף: ״שדרוג המערכת מצטרף להשקעות נוספות אשר הנמל מבצע בימים אלה, כחלק מהיערכות הנמל לפתיחת הנמלים החדשים. המערכת החדשה תאפשר רציפות בתהליכי העבודה התפעולית, תוך נקיטת אמצעי ההגנה ואבטחה גבוהים ביותר״.