נמל אשדוד: הרצאה מקצועית בזום לעידוד התחסנות נגד הקורונה

חברת נמל אשדוד הזמינה את העובדים להרצאה בזום של ד״ר וידר-פיינסוד, רופאה מומחית למחלות זיהומיות, אשר הדגישה את החשיבות בהגנה החיסונית. שיקו ז׳אנה: על כולנו מוטלת האחריות להתחסן


11:57 ,17.02.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בימים אלה מציינים שנה לפרוץ מגפת הקורונה ששינתה את חיינו. כעת, עם פיתוחם של החיסונים, מאזן הכוחות משתנה וניתן לומר בזהירות שרואים את הסוף. יעילותם של החיסונים הוכחה והחשיבות במתן חיסונים לאוכלוסייה מתבררת כחיונית.

 

נמל אשדוד, הנחשב למקום חיוני ואסטרטגי שתפקודו הרציף קריטי למשק ולכלכלה הישראלית, שומר על נהלים מחמירים לטובת בריאותם של עובדי הנמל להמשך פעילות תקינה.

 

כחלק ממאמצי הנהלת הנמל לעודד את העובדים להתחסן, יזמה חברת הנמל הרצאה בזום של ד״ר ענת וידר-פיינסוד, רופאה מומחית למחלות זיהומיות. ד״ר וידר-פיינסוד הינה  מנהלת שירות זיהומים בחולה המאושפז בבית החולים שיבא תל השומר.

 

במסגרת ההרצאה סקרה ד״ר וידר-פיינסוד את הסיכונים הקיימים בקורונה, הדגישה את החשיבות בהגנה החיסונית והצורך של כל אחד מאתנו לקחת חלק במבצע החיסונים הלאומי.

 

שיקו ז׳אנה, מנכ״ל נמל אשדוד, מציין: ״מדינת ישראל ממוקמת בראש טבלאות המתחסנים בעולם, ואנו עדים לתוצאות ונתונים מעודדים שמגיעים מגורמי הבריאות באשר ליעילותו של החיסון. על כולנו מוטלת האחריות להתחסן על מנת שנוכל להבטיח את שלומה של קהילת נמל אשדוד״.

 

נזכיר כי עם פרוץ המגפה, כאשר חלק ניכר מהסחורות וחומרי הגלם עברו בנמל, עובדי הנמל עבדו מסביב לשעון על מנת להבטיח מעבר סחורות רציף, תוך הקפדה על שמירת הנהלים, הצטיידות בלבוש מגן וחלוקה לצוותים.