נמל אשדוד: זוכה בחידון הנמל לרגל יום עצמאות ה-70

החידון הוא פרי יוזמתו והפעלתו של עמית כהן, מנהל הפיתוח הארגוני בחברת הנמל. הזוכה במקום הראשון הוא רובי פלך מנהל מיחידת TOS בחטיבת התפעול בנמל אשדוד


12:51 ,23.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

לרגל חגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, חברת נמל אשדוד ערכה בחודשים האחרונים חידון טריוויה ממוחשב העוסק באירועים ואישים בולטים ב-70 שנות חיי המדינה. החידון ״יודעים 70״ הוא פרי יוזמתו, יצירתו, כתיבתו והפעלתו של עמית כהן, מנהל הפיתוח הארגוני בחברת נמל אשדוד. 

 

החידון עסק בין היתר בהסכם השילומים השנוי במחלוקת בשנותיה הראשונות של המדינה דרך אירועים כגון: השמדת הכור הגרעיני בעירק בשנת 1981, מאה שנים לעיר תל אביב שצוינו בשנת 2009 ועד לאירועים חברתיים ולאומיים כגון מבצע שלמה, הפנתרים השחורים ורצח השר רחבעם זאבי.

 

עשרות עובדי נמל מהיחידות השונות התמודדו יום אחרי יום בניסיון לפצח את חידות הטריוויה, חיטטו בזיכרון האישי, שוטטו באינטרנט, נעזרו בחברים ופתחו ספרים על מנת להיות אלו שיוכתרו כמנצחים. 

 

עמית כהן ציין כי: ״החידון העלה על נס אירועים ואישים מ-70 שנות קיום המדינה. לאורך כל תקופת החידון היה מתח באוויר שנשמר עד לפרסום הפתרון לחידה האחרונה בחידון״.

 

הזוכה במירב הנקודות ובמקום הראשון בחידון כולו הוא רובי פלך מנהל מיחידת TOS בחטיבת התפעול בנמל אשדוד. במקום השני והשלישי זכו אייל פלד מחטיבת כספים  ופלורי פייגל מחטיבת תקשורת תאגידית.