נמל אשדוד: חידוש רישיון כניסה לנמל באופן מקוון

חידוש רישיונות הכניסה לנמל לשנת 2020 יתבצע באופן מקוון; לחברות תובלה יתאפשר חידוש עד לשנת 1220. מאז כניסתה של המערכת, קוצר משמעותית הליך חידוש רישיון הכניסה לנמל


10:29 ,29.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ממשיכה במגמת החדשנות, ומאפשרת חידוש רישיונות כניסה לנמל באמצעות מערכת מקוונת. ללקוחות נמל אשדוד ולקבלנים יתאפשר חידוש הרישיון לשנת 2020, ולחברות תובלה המחדשות דרך נמל אשדוד יתאפשר החידוש עד לשנת 2021.

 

מדובר בהמשך המגמה של העברת הנמל לאמצעים טכנולוגיים חדשניים, על מנת לייעל ולפשט תהליכים במטרה לספק ללקוחות הנמל את השירות הטוב ביותר. מנגנון חידוש מקוון פותח על ידי מחלקת הביטחון בנמל בראשותו של מנב״ט הנמל ברנרד בן ישי ובשיתוף אגף המחשוב של חברת נמלי ישראל.

 

כניסה לנמל אשדוד מותנית בקבלת רישיון כניסה עקב היותו של הנמל גוף חיוני ביטחוני למדינת ישראל. הרישיון תקף לשנה קלנדרית אחת ולאחריו יש לחדשו. עד לאחרונה נאלצו הלקוחות, הנהגים ונותני השירותים החיצוניים לנמל להגיע פיזית למחלקת חידוש הרישיונות ולעבור תהליך של חידוש רישיון. מדובר בלמעלה מ-20,000 איש המחדשים מדי שנה את רישיון הכניסה.

 

החידוש המקוון מקצר משמעותית את זמן ההמתנה לשירותי החידוש השונים בתחום הרישוי, לכלל הלקוחות המחדשים באופן שוטף רישיונות כניסה לנמל, וצפוי להדק את שיתוף הפעולה הפורה בין הנמל ללקוחותיו בתחום הרישוי. החידוש המקוון פשוט וידידותי למשתמש ומעניק חוויית שירות ייחודית מסוגה בתחום הרישוי בנמלים.