נמל אשדוד: מזמינים את הציבור למרכז המבקרים בחוה"מ סוכות

חברת נמל אשדוד מזמינה את הציבור הרחב לביקור במרכז המבקרים המשוכלל של הנמל במהלך חוה"מ סוכות. יש צורך להירשם מראש לביקור באתר או בטלפון


10:54 ,06.10.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת נמל אשדוד נמסר כי הביקור במרכז הוא ללא תשלום ומתאים למבוגרים וילדים מגיל 9 ומעלה. יש צורך להירשם מראש באתר האינטרנט של הנמל או בטלפון.

 

מרכז המבקרים מציג בפני קהל המבקרים את נושא הספנות, הלוגיסטיקה והשינוע הימי בצורה פשוטה, ידידותית ומעניינת באמצעים שונים דוגמת סרט פנורמי מרגש המסופר מנקודת מבטו של ילד אשר גדל בנמל ושילב בין שתי אהבותיו הגדולות: הנמל והצילום.

 

באמצעות פלטפורמות מתקדמות כמו סימולטור של ניתוב אנייה לנמל, שולחן מרשים המציג את עבודת הנמל ועוד, המשלבים תמונות, סרטונים ואנימציות חכמות, נלמד את ההיבטים התפעוליים בעבודת הנמל – החל מהכנסתן הבטוחה של אניות הענק ועד פריקה וטעינה של מאות אלפי מכולות, מכוניות ומטענים אחרים. המרכז אף כולל משחקים שונים המלמדים על פעילות הנמל כמו משחק המטענים, סימולטור ניתוב אנייה ועוד.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר עוד כי בשנת 2016 זכה מרכז המבקרים, בפעם הרביעית ברציפות, בתואר "מומלץ אתר מפה" והינו זוכה מדליית כסף למרכזי מבקרים במסגרת התחרות הבינלאומית INTERCOM בשיקגו.