נמל אשדוד: מיכל לוגסי תשמש כחברת הנהגת ההסתדרות

לוגסי, אשר משמשת כיו"ר ועד מינהל בחברת נמל אשדוד, מונתה על ידי יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, כחברת הנהגת ההסתדרות. בידי ההנהגה הסמכות להכריז על שביתת מחאה ארצית או שביתת עובדים ארצית


11:12 ,17.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מיכל לוגסי, יו"ר ועדת מינהל בחברת נמל אשדוד, נבחרה על ידי יו"ר ההסתדרות, עו"ד אבי ניסנקורן, לכהן כחברת הנהגת ההסתדרות. הנהגת ההסתדרות הנה הגוף העליון המנהל את פעילותה וענייניה השוטפים של ההסתדרות, וכל מוסדות ההסתדרות נתונים לפיקוחה ולמרותה.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי בשנים האחרונות לא כיהנו יושבי ראש ועדים בנמל אשדוד כחברי הנהגת ההסתדרות. מדובר בפריצת דרך הן לחברת נמל אשדוד והן לנשים מסקטור עובדי התשתיות והתחבורה.

 

ההנהגה שבראשה עומד יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, מוסמכת להחליט כל החלטה הנוגעת לפעולותיהם, תפקידיהם וסמכויותיהם של הגופים והמוסדות המשתייכים להסתדרות.


כמו כן, ההנהגה רשאית למנות ועדות מבין חבריה לעניינים מסוימים, כאשר סמכויות הוועדה נקבעות על ידי ההנהגה. בידי ההנהגה הסמכות להכריז על שביתת מחאה ארצית או שביתת עובדים ארצית אחרת המקיפה את כל המשק, בכפוף לאישור בינ"ה – בית נבחרי ההסתדרות. חברי ההנהגה נבחרים על ידי יו"ר ההסתדרות ובחירתם מאושרת על ידי בינ"ה.