נמל אשדוד: מכרז לקליטת 32 סוורים לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם

לראשונה, המכרז פונה באופן ייעודי רק לאוכלוסיות הבאות: נשים, דרוזים, צ'רקסים, ערבים ובני/ות העדה האתיופית, זאת בהתאם לדרישות החוק והנחיות רשות החברות הממשלתיות


10:12 ,01.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת חברת נמל אשדוד פרסמה מכרז ייעודי חדש לקליטת 32 סוורות וסוורים חדשים לעבודה בנמל. לראשונה, המכרז פונה באופן ייעודי רק לאוכלוסיות הבאות: נשים, דרוזים, צ'רקסים, ערבים ובני/ות העדה האתיופית, זאת בהתאם לדרישות החוק והנחיות רשות החברות הממשלתיות.

 

בחברת נמל אשדוד מקיימים פעולות לעידוד ההגשה של האוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם למכרז הסוורים. בין היתר, בחטיבת משאבים קיימו שלושה מפגשי הסברה על המכרז מול גורמים בקהילה באוכלוסיות השונות: בני/ות העדה האתיופית, בני/ות האוכלוסייה הערבית, הדרוזית והצ'רקסית ונשים.  מפגשי ההסברה  כללו הסבר על התפקיד הנמלי הייחודי ועל תהליך הגיוס וכן סיור מרתק בנמל להיכרות קרובה עם סביבת העבודה התפעולית. 

 

בהנהלת הנמל מעריכים שלאור המכרז החדש תקלטנה גם נשים נוספות בתפקיד של סוורת, זאת לאחר שלפני כחודשיים נקלטה לתפקיד זה בנמל אישה ראשונה.

 

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, ציין כי במהלך השנים האחרונות שמה החברה סוף לעידן המקורבים בנמל וקלטה סוורים חדשים רבים ללא כל זיקה משפחתית לעובדי הנמל  "בשלוש השנים האחרונות קלטנו 220 עובדים חדשים ולאף אחד מהם אין קירבה משפחתית בנמל. כעת, אנו מפרסמים לראשונה מכרז ייעודי על מנת לגייס 32 סוורות וסוורים חדשים מקרב אוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם. אני משוכנע כי במסגרת המכרז הזה נצליח גם להגדיל בצורה משמעותית את מספר הסוורות המועסקות אצלנו לאחר שכבר נסללה עבור נשים הדרך לתפקיד כשקלטנו סוורת ראשונה לפני חודשיים".